Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Auwereel schreef op 15-07-2026 om 19:49:

[..]

Even de brandweer om raad vragen?

https://www.brandweer.nl/onderwerpen/geenspoed/

Voor het wel spoed wordt, want bij dit weer blijft het niet bij een boom, denk ik

Politie is om 10 uur bij hem langs geweest, maar daar had hij scheit aan. Om 12 uur zijn ze nog een keer langs geweest 

Wasgij schreef op 15-07-2026 om 21:54:

Waarom is s het bijvullen van het zout van de vaatwasser toch zo een onhandig klusje?
Konden ze dat vulgat niet op zijn minst vooraan in de vaatwasser maken?

Mail de fabrikant.

Zo weinig energie ...

Happyapple schreef op 15-07-2026 om 20:04:

[..]

Ah wat balen zeg 😞

inmiddels een vervangend item gevonden dat ik vanavond ga bekijken. niet het "goede" merk, maar wel een stuk goedkoper nog, dus dan kan ik het uitproberen of mijn hond ermee om kan gaan. als dat dan bevalt ga ik opnieuw op zoek naar het echte werk voor een mooie prijs. 

Broadway schreef op 15-07-2026 om 13:54:

Gisteren een vreugdedansje gedaan omdat ik iets dat ik heeeeel graag wil voor een betaalbare prijs op marktplaats vond. 15 jaar oud, maar in goede staat (en 120 euro ipv de 1000 euro nieuwprijs)

mensen gaan vandaag op vakantie dus ik zeg dat ik geen enkele haast heb en dat ze maar laten weten wanneer ze terug zijn dat ik dan kom. helemaal goed, ding was voor mij!

wordt ik vanochtend wakker... heb ik gisteravond laat nog een bericht gehad dat het hem heel erg spijt, maar dat zijn vrouw niet van onze afspraak wist en die heeft het ding aan de buren verkocht ....

Oh nee... dat lijkt wel een slechte afdeling van een comedyserie. Wat jammer. 

Ik erger mij, ik ben zo moe. Vriend blijft maar bezig met verhuizen en klussen en ook als ik er alleen even voor de gezelligheid ben, kan hij niet stilzitten. Moet nu echt even een aantal dagen voor mezelf nemen. 

Ik heb al veel geholpen maar kan soms niks doen omdat alle gereedschap inmiddels door elkaar ligt en als ik iets opruim is hij het vervolgens kwijt. 

Geërgerd aan het feit dat ik de flexibiliteit mis om de schaafwond(en) op de buitenkant van mijn enkel zelf goed te bekijken en te verbinden. 
Probeer al een week aan man uit te leggen dat ik, voor voldoende bewegingsvrijheid,  de gaasjes met leukoplast geplakt wil hebben op een goed gestrekt been. Gisteravond weer niet goed gelukt, pleister zat te strak om hiel goed op de grond te krijgen. 
Nu zelf opnieuw geprobeerd, wat een getob. Iets beter dan die van gisteravond maar nog niet perfect. 
Vanavond is dochter weer thuis en die snapt het wel, mag zijn het doen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.