Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

ik heb dat ooit eens gedaan en kreeg een agressieve grote bek. Ik doe dat niet meer

DPD, zou gisteren iets op mijn huisadres leveren, kwam me minder goed uit, maar er bleek een nieuw pakketpunt in de buurt te zitten, open ma-vr 9-16u. Prima, dus ik geef aan "naar pakketpunt"

dat ik niet vanmorgen boodschappen ben gaan doen... nu heb ik pakket-arrest tot 18:00 met pech

Auwereel schreef op 31-07-2026 om 13:14:

DPD, zou gisteren iets op mijn huisadres leveren, kwam me minder goed uit, maar er bleek een nieuw pakketpunt in de buurt te zitten, open ma-vr 9-16u. Prima, dus ik geef aan "naar pakketpunt"

En toen? Kwamen ze alsnog aan de deur? 

stokstaart schreef op 31-07-2026 om 11:11:

ik heb dat ooit eens gedaan en kreeg een agressieve grote bek. Ik doe dat niet meer

Snap ik, maar als er een naam op die wagen had gestaan dan bel ik naar het desbetreffende bedrijf. Ben het zo zat dat bouwvakkers, schilders o.a. geen rekening met een ander houden. 

Ik heb het hier al een keer vermeld, 3 jaar lang continu in de verbouwing van een pand gezeten, plus een pand dat geschikt is gemaakt voor verhuur appartementen. Dat geeft een hoop herrie, 3 zomers lang begonnen ze om 6 uur en in de winter om 7uur.  Er stonden meerdere bouwradio's op standje gehoorschade, ook als er niemand was. Heb toen de stekker eruit getrokken, was er zo klaar mee.

Zit nu in het vierde jaar, de panden zijn nog steeds niet helemaal klaar, bovendien is er aan de overkant, een flat uitgebrand, dat geeft ook weer bouwactiviteiten. 

Auwereel schreef op 31-07-2026 om 13:14:

Hè, heb ik dit al gepost? Verhaal was nog niet af toen ik weg moest, dus ik dacht, typ het later wel af, maar kennelijk al gepost!

Afijn, ik kom bij het pakketpunt, hangt er een bordje met openingstijden, is-ie op vrijdag maar tot 12 uur open. In het weekend inderdaad dicht, dus nu ligt mijn pak daar te wachten tot maandag. 😒 Had ik dat eerder geweten, had ik niet voor het pakketpunt gekozen!

Auwereel schreef op 31-07-2026 om 15:52:

[..]

Hè, heb ik dit al gepost? Verhaal was nog niet af toen ik weg moest, dus ik dacht, typ het later wel af, maar kennelijk al gepost!

Afijn, ik kom bij het pakketpunt, hangt er een bordje met openingstijden, is-ie op vrijdag maar tot 12 uur open. In het weekend inderdaad dicht, dus nu ligt mijn pak daar te wachten tot maandag. 😒 Had ik dat eerder geweten, had ik niet voor het pakketpunt gekozen!

Dit vind ik vaak onduidelijk, waarom vermelden ze die informatie niet?

Begrijp dat het niet altijd kan, maar hier is een DPD/DHL pakketpunt 3 weken dicht vanwege vakantie. Eenmanszaak, dus ik gun die man zijn vakantie, maar neem die pakketten 'n dag voor je sluit niet meer aan!🤨 En.... zorg ervoor dat je tijdelijk geblokkeerd bent, want nu gaan de pakketten ergens naar een pakketpunt in de buurt, want je kunt er nog steeds voor kiezen,

Yumi schreef op 31-07-2026 om 16:08:

[..]

Dit vind ik vaak onduidelijk, waarom vermelden ze die informatie niet?

Begrijp dat het niet altijd kan, maar hier is een DPD/DHL pakketpunt 3 weken dicht vanwege vakantie. Eenmanszaak, dus ik gun die man zijn vakantie, maar neem die pakketten 'n dag voor je sluit niet meer aan!🤨 En.... zorg ervoor dat je tijdelijk geblokkeerd bent, want nu gaan de pakketten ergens naar een pakketpunt in de buurt, want je kunt er nog steeds voor kiezen,

Ja id hier in het dorp ook zo inderdaad. 

Het is druk met de weglopers, krijg al de hele middag berichten van Burgernet. Van bejaarden tot kinderen, en een 20er uit een zorginstelling. Wel fijn dat de meesten weer snel terecht zijn.

Yumi schreef op 31-07-2026 om 16:17:

Het is druk met de weglopers, krijg al de hele middag berichten van Burgernet. Van bejaarden tot kinderen, en een 20er uit een zorginstelling. Wel fijn dat de meesten weer snel terecht zijn.

Wel fijn dat burgernet bestaat. 19 jaar geleden heb ik met een weggelopen bejaarde en mijn eigen kinderen anderhalf uur in en park gezeten voordat ik iemand had bereikt die mij kon helpen.

gisteren bij iemand gewerkt die buikgriep bleek te hebben. Dat vertelde ze me pas toen ik al even bezig was. Ondanks dat ik handschoenen droeg en afstand hield, heb ik het nu ook te pakken  ik hoop dat ik me morgen beter voel, want dan ga ik een dagje weg. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.