Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Het is hier nog steeds 28 graden, bloedverziekend heet binnen, pleur op takkezon 

MiniJCW schreef op 05-08-2026 om 19:17:

[..]

Ik heb alles toch maar open gehouden. Hier een groot raam op het westen, maar het waait te hard voor het zonnescherm, dus vol de zon in huis. Het beetje wind dat door het huis waait, koelt toch een klein beetje af. Ik zit met smart te wachten tot de zon achter de huizen verdwijnt. Volgens Weeronline is het buiten nu 24 graden, in mijn huis is het 27 graden

Ja, toen de zon weg was, lekker aan twee kanten opengezet. Onze schuifpui zit op het zuiden, dus de zon naar binnen was niet zo goed plan.
maar inmiddels is het binnen weer wat afgekoeld gelukkig

Yumi schreef op 05-08-2026 om 20:03:

[..]

Ik heb glasvezel Lientje, maar ook dan kan het internet eruit liggen. Blijkbaar is het een flinke storing, aangezien ik in het centrum ook niet kon betalen (pinnen), de kassa's liepen vast. Volgens de verkoopster is het sinds gisteren, schiet lekker op.

Dat is dan een tegenvaller zeg.  Had gehoopt dat als we op glasvezel raken het beter zal gaan met de ontvangst.

lientje69 schreef op 05-08-2026 om 21:52:

[..]

Dat is dan een tegenvaller zeg. Had gehoopt dat als we op glasvezel raken het beter zal gaan met de ontvangst.

Vind het ook tegenvallen, kpn zou beter zijn maar net als bij Ziggo regelmatig gedoe.

Yumi schreef op 05-08-2026 om 20:06:

Het is hier nog steeds 28 graden, bloedverziekend heet binnen, pleur op takkezon

Gisteren was ik er ook wel echt klaar mee inderdaad. ze hebben ons gehoord denk ik want het is nu heerlijk buiten!

Yumi schreef op 05-08-2026 om 23:55:

[..]

Vind het ook tegenvallen, kpn zou beter zijn maar net als bij Ziggo regelmatig gedoe.

Hier al een paar jaar delta en nog nooit storing gehad. Werkt echt top!

JtM

JtM

06-08-2026 om 08:58 Topicstarter

Hoe slecht andere mensen (kunnen) zijn in communiceren. 

De blafhond van de buren. Ga dan op een boerderij wonen.

Yumi schreef op 05-08-2026 om 23:55:

[..]

Wees blij dat je niet bij Odido Dsl zit. Nog erger.

BlairW schreef op 06-08-2026 om 08:14:

[..]

Hier al een paar jaar delta en nog nooit storing gehad. Werkt echt top!

Ik heb 5 jaar geleden een storing bij ziggo gehad veroorzaakt door graafwerkzaamheden van kan die glasvezel ging aanleggen. Maar verder nooit storingen bij ziggo.

kerst schreef op 06-08-2026 om 13:23:

De blafhond van de buren. Ga dan op een boerderij wonen.

Wij hebben er een in onze flat die om 7 uur in de ochten al blaffend elke keer uitgelaten wordt. Nu al 3 dagen achter elkaar dat we er wakker van worden. 

Ysenda schreef op 06-08-2026 om 15:37:

[..]

Ik heb 5 jaar geleden een storing bij ziggo gehad veroorzaakt door graafwerkzaamheden van kan die glasvezel ging aanleggen. Maar verder nooit storingen bij ziggo.

Ziggo hoor ik juist hier op de buurtapp vaak storingen ook. Maar goed wij zitten dus ook , zoals ik al zei, in the middle of nowhere. 😁

Aan GLS ze zouden een pakje bezorgen in een pakketautomaat van een supermarkt. Zie ik dat ik vannacht om
00.05 e mail had pakketafleveren mislukt. 
huh moest toch gewoon naar een automaat hoe kan dat mislukken neem Toch aan dat ze niet vannacht om 00.05 daar voor de deur stonden. 
Bij de track en trace staat van vannacht bij kluis reserveren wel gelukt maar dus niet bezorgd. 
nu nieuwe bezorgdatum 10 augustus waarom niet vandaag of morgen????

lientje69 schreef op 06-08-2026 om 17:08:

[..]

Ziggo hoor ik juist hier op de buurtapp vaak storingen ook. Maar goed wij zitten dus ook , zoals ik al zei, in the middle of nowhere. 😁

Ziggo beweerde in mijn andere woning dat de ontvangst slecht was door de ligging van mijn woning. Ik ben verhuisd, toen lag het weer aan mijn woning en had ik 3 versterkers nodig....snap ik in mijn giga appartement van 65m² ...nog steeds was de ontvangst slecht. KPN, wel versterker, geen versterker, andere kamer zetten, modem van meterkast naar woonkamer. Het zal allemaal wel 🤨

Pooh-Bear schreef op 07-08-2026 om 08:27:

Aan GLS ze zouden een pakje bezorgen in een pakketautomaat van een supermarkt. Zie ik dat ik vannacht om
00.05 e mail had pakketafleveren mislukt.
huh moest toch gewoon naar een automaat hoe kan dat mislukken neem Toch aan dat ze niet vannacht om 00.05 daar voor de deur stonden.
Bij de track en trace staat van vannacht bij kluis reserveren wel gelukt maar dus niet bezorgd.
nu nieuwe bezorgdatum 10 augustus waarom niet vandaag of morgen????

En nu heb ik ineens een e-mail dat mijn pak gisteren bezorgd is bijdatzelfde pakket automaat. Nu weet ik het even niet meer vanmiddag na mijn werk, maar even langs fietsen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.