Huiskamer
Yumi
07-08-2026 om 11:15
Pooh-Bear schreef op 07-08-2026 om 10:54:
[..]
En nu heb ik ineens een e-mail dat mijn pak gisteren bezorgd is bijdatzelfde pakket automaat. Nu weet ik het even niet meer vanmiddag na mijn werk, maar even langs fietsen.
Mogelijk zat de automaat vol, dan krijg je het bericht dat afleveren mislukt is. Dan gaat het terug de auto in en bij een volgende poging, was er een leeg vak.
Tijd geleden is op die manier mijn pakket een week rondgereden
Rockstar
07-08-2026 om 12:55
Yumi schreef op 07-08-2026 om 10:32:
[..]
Ziggo beweerde in mijn andere woning dat de ontvangst slecht was door de ligging van mijn woning. Ik ben verhuisd, toen lag het weer aan mijn woning en had ik 3 versterkers nodig....snap ik in mijn giga appartement van 65m²
...nog steeds was de ontvangst slecht. KPN, wel versterker, geen versterker, andere kamer zetten, modem van meterkast naar woonkamer. Het zal allemaal wel 🤨
Bullshit. In mijn appartement van 107m2 heb ik nooit gezeik met Odido. 0 versterkers, gewoon een router in de meterkast.
Yumi
07-08-2026 om 12:59
Rockstar schreef op 07-08-2026 om 12:55:
[..]
Bullshit. In mijn appartement van 107m2 heb ik nooit gezeik met Odido. 0 versterkers, gewoon een router in de meterkast.
Bel jij ze even? 
Jojo63
07-08-2026 om 13:26
Aan gehorigheid van ons huis.
En heb nu alles een beetje 1 geheel, wat eerder een allegaartje was.
Mijn partner wil een veel te druk reiskaart ophangen met kleur, terwijl ik beige bruin en groen heb.
En ook in de gang, en naar boven.
hangt nog niet veel.
Mensen ideen ik ben vd action.
En dat mensen al 1,5 jaar bezig zijn met verbouwen, en is mijn man is klusser.
En vd buur die op verschillende onacceptabele tijden zn leven lijd, dus prikkels prikkels.
En ik nog de terugkom vakantie wassen moet draaien.