Huiskamer
PinkFlower
08-08-2026 om 19:13
Yumi schreef op 08-08-2026 om 18:06:
[..]
Sjezus en dat voor een paar euro? Wat een akelige nare uitspraak, dat je voor zoiets iemand een ernstig ongeluk wenst, bah!
Overigens als jij niet verwacht dat ze verkocht zouden worden, had je ze er niet neer moeten leggen.. of ervoor moeten zorgen, dat de prijs erop stond voor je naar het toilet gaat.
Boehoehoe last van de warmte vrouw?
Alsof jij altijd het beste,liefste en leukste over mensen denkt. Je zeurt!
En ja soms wens je mensen eeuwige jeuk en te korte armpjes.
Die dingen liggen gewoon in de verkoop bak die standaard mee gaat naar rommelmarkten. Als er plek is op je kraam leg je gewoon alles neer. Prijzen staan bijna nooit op dingen bij een rommelmarkt. Ik was 10 minuten weg. Je kan als volwassene ook je een beetje fatsoenlijk gedragen tegen een kind, dit is gewoon vies vals en gemeen. En ja dan denk ik: stik erin.
PinkFlower
08-08-2026 om 19:14
Kampeerder schreef op 08-08-2026 om 18:25:
[..]
Als als als, als mijn tante een pik had was ze mijn oom geweest.
Ik heb in voorkomende gevallen ook wel eens bedacht wat ik die persoon toewenste. Mijn buurman die zeurde over kinderlawaai wenste ik slechthorendheid toe. Karma is a bitch, want 25 jaar later is die man slechthorend en heeft dus geen idee meer hoeven lawaai hij maakt bij dagelijkse dingen.
Precies dit dus.
watertoren
08-08-2026 om 19:43
Netherfield schreef op 08-08-2026 om 18:10:
Er zit een schutting tussen mijn tuin en de buren. Die is helemaal begroeid met klimop en blauwe regen, je ziet geen schutting meer. Twee keer per jaar snoeien en klaar. Nieuwe buren. Of ik het goed vond als ze aan hun kant een stuk van twee meter aan klimop weghalen, want dan kan de tuin/eettafel beter staan. Ja joh, jouw tuin, doe je ding. Nu hebben ze alle klimop etc aan hun kant eraf gehaald, nogal grof ook, waardoor je aan onze kant de schutting ineens weer ziet! Vond ik niet zo leuk toen we vandaag terugkwamen van vakantie. Het gaat vast wel weer groeien maar lelijk is het wel.
Ik zou dat ook gedaan hebben als ik jouw buurvrouw was want ik vind klimop en blauwe regen superlelijk. Ik wil geen begroeide schutting.
Herfstappeltaart
08-08-2026 om 19:46
Netherfield schreef op 08-08-2026 om 18:10:
Er zit een schutting tussen mijn tuin en de buren. Die is helemaal begroeid met klimop en blauwe regen, je ziet geen schutting meer. Twee keer per jaar snoeien en klaar. Nieuwe buren. Of ik het goed vond als ze aan hun kant een stuk van twee meter aan klimop weghalen, want dan kan de tuin/eettafel beter staan. Ja joh, jouw tuin, doe je ding. Nu hebben ze alle klimop etc aan hun kant eraf gehaald, nogal grof ook, waardoor je aan onze kant de schutting ineens weer ziet! Vond ik niet zo leuk toen we vandaag terugkwamen van vakantie. Het gaat vast wel weer groeien maar lelijk is het wel.
Ik snap dit niet helemaal geloof ik. Als ze de klimop aan hun kant hebben verwijderd, hoe kun jij dan aan jouw kant de schutting weer zien? Of groeiden er stukken doorheen?
Herfstappeltaart
08-08-2026 om 19:46
watertoren schreef op 08-08-2026 om 19:43:
[..]
Ik zou dat ook gedaan hebben als ik jouw buurvrouw was want ik vind klimop en blauwe regen superlelijk. Ik wil geen begroeide schutting.
Blauwe regen superlelijk?
watertoren
08-08-2026 om 19:51
Herfstappeltaart schreef op 08-08-2026 om 19:46:
[..]
Blauwe regen superlelijk?
Ik vind ze inderdaad niet mooi. Ze noemen het blauwe regen maar ik vind het een lelijke kleur paars. Ik heb een hekel aan klimplanten en ik ben blij dat mijn beide buren dat ook vinden.
Herfstappeltaart
08-08-2026 om 19:54
watertoren schreef op 08-08-2026 om 19:51:
[..]
Ik vind ze inderdaad niet mooi. Ze noemen het blauwe regen maar ik vind het een lelijke kleur paars. Ik heb een hekel aan klimplanten en ik ben blij dat mijn beide buren dat ook vinden.
Ja ieder zijn smaak natuurlijk. Ik kan enorm genieten als ik een mooi huis zie met langs de bovenkant van de gevel een blauwe regen met zijn prachtige bloemtrossen. Het is dat ze giftig zijn voor kleine kinderen en dieren, anders zou ik er zéker eentje proberen te kweken langs mijn gevel.
Dorestad
08-08-2026 om 20:11
watertoren schreef op 08-08-2026 om 19:51:
[..]
Blauwe regen is er in zoveel tinten blauw. Van licht tot donker.
Netherfield
08-08-2026 om 20:44
Herfstappeltaart schreef op 08-08-2026 om 19:46:
[..]
Ik snap dit niet helemaal geloof ik. Als ze de klimop aan hun kant hebben verwijderd, hoe kun jij dan aan jouw kant de schutting weer zien? Of groeiden er stukken doorheen?
De klimop en blauwe regen groeien door de schutting heen, sommige stammen staan aan de ene kant, andere aan de andere. Het was er al toen we het huis kochten. Omdat ze dikke “takken” aan hun kant heb en weggehaald, zitten er grote kale plekken aan onze kant nu.