Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Broodjebrie schreef op 09-08-2026 om 08:40:

[..]

Het zou inderdaad een pomp van een zwembad kunnen zijn, die dingen geven veel geluid. Heb je nog een beetje kunnen slapen?

Gelukkig stopte het geluid na een poosje. Toen ik naar buiten keek, zag ik op dat moment de buurvrouw een slang uit het zwembad halen. dus schijnbaar was het het geluid van een zwembad dat gevuld werd.

Pooh-Bear schreef op 09-08-2026 om 08:56:

[..]

Gelukkig stopte het geluid na een poosje. Toen ik naar buiten keek, zag ik op dat moment de buurvrouw een slang uit het zwembad halen. dus schijnbaar was het het geluid van een zwembad dat gevuld werd.

Gelukkig 

Broodjebrie schreef op 09-08-2026 om 08:40:

[..]

Het zou inderdaad een pomp van een zwembad kunnen zijn, die dingen geven veel geluid. Heb je nog een beetje kunnen slapen?

Wij hebben ook een pomp in het zwembad, maar die hoor je amper. En wij laten hem maar een uur per dag draaien. Hij hoeft niet continu aan.

BlairW schreef op 09-08-2026 om 10:04:

[..]

Wij hebben ook een pomp in het zwembad, maar die hoor je amper. En wij laten hem maar een uur per dag draaien. Hij hoeft niet continu aan.

Misschien afhankelijk per zwembad?

Netherfield schreef op 08-08-2026 om 18:10:

Er zit een schutting tussen mijn tuin en de buren. Die is helemaal begroeid met klimop en blauwe regen, je ziet geen schutting meer. Twee keer per jaar snoeien en klaar. Nieuwe buren. Of ik het goed vond als ze aan hun kant een stuk van twee meter aan klimop weghalen, want dan kan de tuin/eettafel beter staan. Ja joh, jouw tuin, doe je ding. Nu hebben ze alle klimop etc aan hun kant eraf gehaald, nogal grof ook, waardoor je aan onze kant de schutting ineens weer ziet! Vond ik niet zo leuk toen we vandaag terugkwamen van vakantie. Het gaat vast wel weer groeien maar lelijk is het wel.

Als de stronken aan mijn kant gestaan hadden had ik je mischien gemeld dat ik ze helemaal zou verwijderen. Ik vind klimop vreselijk en beiden zijn gevaarlijk voor mijn katten.

Ysenda schreef op 09-08-2026 om 10:31:

[..]

Als de stronken aan mijn kant gestaan hadden had ik je mischien gemeld dat ik ze helemaal zou verwijderen. Ik vind klimop vreselijk en beiden zijn gevaarlijk voor mijn katten.

Oh dat is jammer dat klimop gevaarlijk is voor katten. Zit er net over te denken om een klimop tegen de balkon muur te laten groeien. Helaas hebben mijn katten de viooltjes en deel van de fuchsias ook opgegeten..

OT; gisteren bonen gegeten. Lekker, maar mijn darmen vonden het minder helaas. Jammer .

Dat de mods sneller zijn om iemand een ban te geven dan dat ze een verzoek om je account te anonimiseren/deleten inwilligen. 
Ik heb ze een maand geleden al zowel via de email als een bericht via het forum dit gevraagd maar helaas totaal geen antwoord of actie.

Poezie schreef op 09-08-2026 om 11:06:

Dat de mods sneller zijn om iemand een ban te geven dan dat ze een verzoek om je account te anonimiseren/deleten inwilligen.
Ik heb ze een maand geleden al zowel via de email als een bericht via het forum dit gevraagd maar helaas totaal geen antwoord of actie.

Is dit een verzoek aan je medeforummers om je bericht te melden? 

Yumi schreef op 09-08-2026 om 11:10:

[..]

Is dit een verzoek aan je medeforummers om je bericht te melden?

Nou ja, liever "gewoon" gedelete dan verbannen natuurlijk. 

Poezie schreef op 09-08-2026 om 11:13:

[..]

Nou ja, liever "gewoon" gedelete dan verbannen natuurlijk.

Het was ook een grapje maar misschien wel een idee, om je eigen bericht onder de aandacht te brengen? 

Yumi schreef op 09-08-2026 om 11:18:

[..]

Het was ook een grapje maar misschien wel een idee, om je eigen bericht onder de aandacht te brengen?

Weet ik Het is ook wel dubbel: ik zit al 21 jaar op ouders online/viafora maar voel me hier steeds minder thuis. Het is lastig om me hiervan los te scheuren en wat als ik spijt krijg? 

Poezie schreef op 09-08-2026 om 11:21:

[..]

Weet ik Het is ook wel dubbel: ik zit al 21 jaar op ouders online/viafora maar voel me hier steeds minder thuis. Het is lastig om me hiervan los te scheuren en wat als ik spijt krijg?

Je kunt toch ook gewoon een hele tijd niks meer posten? En wegblijven van het forum? Als je dan spijt krijgt kun je tenminste nog terug!

Netherfield schreef op 08-08-2026 om 20:44:

[..]

De klimop en blauwe regen groeien door de schutting heen, sommige stammen staan aan de ene kant, andere aan de andere. Het was er al toen we het huis kochten. Omdat ze dikke “takken” aan hun kant heb en weggehaald, zitten er grote kale plekken aan onze kant nu.

7AA9E479-FAC3-4E7D-A9F4-6FC1207B70FA.jpg

Ik heb hier gemixte gevoelens over maar dat is omdat ik allergisch ben voor klimop. Dus als ik het zou aanpakken dan zou ik ook redelijk rigoureus zijn. (Maar dat zou ik dan ook met buren bespreken). 

Poezie schreef op 09-08-2026 om 11:21:

[..]

Ohh wat lang, maar als je nu je account op anoniem zet of laat deleten, mag je dan niet meer terugkomen als je spijt zou krijgen? Dat zal toch niet? 

Kan me voorstellen dat het forum flink veranderd is nadat ouders online samen is gegaan, en dat voor jou misschien niet leuker heeft gemaakt. Dit is mijn eerste forum, heb me destijds ingeschreven vanwege een bericht over long covid, destijds veel aan gehad. Nu verdoe ik er mijn tijd (te) vaak. 

Dus ik begrijp je, en wil graag afkick tips

Yumi schreef op 09-08-2026 om 11:36:

[..]

Ohh wat lang, maar als je nu je account op anoniem zet of laat deleten, mag je dan niet meer terugkomen als je spijt zou krijgen? Dat zal toch niet?

Kan me voorstellen dat het forum flink veranderd is nadat ouders online samen is gegaan, en dat voor jou misschien niet leuker heeft gemaakt. Dit is mijn eerste forum, heb me destijds ingeschreven vanwege een bericht over long c.ovid, destijds veel aan gehad. Nu verdoe ik er mijn tijd (te) vaak.

Dus ik begrijp je, en wil graag afkick tips

Dank voor je reactie, wellicht is dat idd een betere optie. Er zijn ook echt wel topics en reacties waar ik veel aan heb. Maar regelmatig vind ik dat forumbeheerder niet altijd 1 lijn trekt qua moderatie.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.