Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Poezie schreef op 09-08-2026 om 11:41:

[..]

Dank voor je reactie, wellicht is dat idd een betere optie. Er zijn ook echt wel topics en reacties waar ik veel aan heb. Maar regelmatig vind ik dat forumbeheerder niet altijd 1 lijn trekt qua moderatie.

Graag gedaan en ik ben het volledig met je eens

Zoals zo vaak, aan de vulploeg in de supermarkt. Ze stralen op geen enkele manier klantvriendelijkheid uit. Het enige wat ze uitstralen is "Wij moeten hier werken en dus nemen we alle ruimte in die we daarvoor nodig hebben. Als klanten er dan niet door kunnen omdat we het pad hebben geblokkeerd, hebben ze pech. Ondertussen zijn we alleen maar met onszelf en elkaar bezig, lekker ouwehoeren over persoonlijke dingen. Wat doen die lastige mensen  hier eigenlijk en waarom lopen ze altijd in de weg?" 

En nee, dit is niet alleen maar jeugd. Er zitten een paar volwassen mannen bij, met gewoon dezelfde houding.

Aan mezelf, ben zojuist ff erg kwaad op mijzelf geworden.. Vriend en bonuskinderen zijn erg lief en gezellig (we wonen nog niet samen maar  ik ben daar wel veel) en ik ben een perfectionistische zeikerd, I know, maar zij zijn 3 rommelkonten, vooral de dames van 10 en 12. Uiteraard ga ik niet hun rotzooi opruimen maar af en toe kan ik me niet inhouden en ik probeer vriend te helpen. Vriend waardeert mijn opruimwoede maar de kinderen niet en ik lijk wel gek ook. (Het enige is dat ik dol word van sommelier en prikkels maar goed daar kom ik wel overheen)

ik zou met beste vriend op stedentrip gaan in oktober. Mooi appartement gevonden, logging was perfect. We lieten de site nog even openstaan omdat we nog vliegtickets moesten regelen. Helaas blijken die in de periode dat we willen gaan, behoorlijk aan de prijs te zijn, nog gekeken naar andere vliegvelden maar dat maakte niks uit.

Dus onze stedentrip gaan we maar naar volgend jaar verplaatsen.. het is niet anders. We overwogen ook nog even om met de trein te gaan maar dan waren we erg lang onderweg. Plus nog een keer overstappen. Treinreizen staat sowieso wel op onze lijst, maar dat doen we liever als we langer de tijd hebben.

is er niet een andere leuke stad waar je heen wilt? 

Ik ben moe en lag vanmiddag op de bank een soort van te slapen en toen maakte man mij wakker en sindsdien ben ik helemaal uit mijn hum.

Dolfje schreef op 09-08-2026 om 20:37:

Ik ben moe en lag vanmiddag op de bank een soort van te slapen en toen maakte man mij wakker en sindsdien ben ik helemaal uit mijn hum.

Oh wat irritant. Ik had dat een tijdje terug. Toen vroeg hij: 'Lig jij nou te slapen?' Verder was er niks dringends dus echt irritant. 

buufie schreef op 09-08-2026 om 20:32:

is er niet een andere leuke stad waar je heen wilt?

Ja maar dat maakt qua vliegtickets niet zo veel uit vrees ik. We gaan net nog in het laatste stukje van de herfstvakantie dus dat zal ook wel de reden zijn dat het zo ontzettend duur is.

Maar gelukkig heeft Nederland ook genoeg leuke plekken om naartoe te gaan. Wij vermaken ons wel.

Dolfje schreef op 09-08-2026 om 20:37:

Ik vind dit heel jammer om te lezen dat het niet meer zo goed met je gaat. Voorheen had ik hetzelfde met jou als het ging om uit gaan en feesten. Wij vonden elkaar daarin vaak wel. Nu herken ik je niet meer. Ik wens je alle goeds vanuit de grond van mijn hart en ik hoop dat het snel beter mag gaan met jou. Van mij een dikke kus

watertoren schreef op 09-08-2026 om 21:08:

[..]

Ik vind dit heel jammer om te lezen dat het niet meer zo goed met je gaat. Voorheen had ik hetzelfde met jou als het ging om uit gaan en feesten. Wij vonden elkaar daarin vaak wel. Nu herken ik je niet meer. Ik wens je alle goeds vanuit de grond van mijn hart en ik hoop dat het snel beter mag gaan met jou. Van mij een dikke kus

Welk een hoog nivea gehakte zeg! Ik heb dingen over dolfje gelezen op het forum die de vermoeidheid heel goed verklaren. Sterkte dolfje! 

Bakblik schreef op 09-08-2026 om 21:35:

[..]

Welk een hoog nivea gehakte zeg! Ik heb dingen over dolfje gelezen op het forum die de vermoeidheid heel goed verklaren. Sterkte dolfje!

Watertoren zegt toch niet dat er geen verklaring is? Ze wil alleen op haar manier Dolfje het goede wensen.

Schemerlampje schreef op 09-08-2026 om 21:39:

[..]

Watertoren zegt toch niet dat er geen verklaring is? Ze wil alleen op haar manier Dolfje het goede wensen.

Zo pak ik het in elk geval wel op.

Het is ff een jaar. Ondanks dat we ook nog echt wel leuke dingen doen maar ik laad ff niet goed op of zo.

Dolfje schreef op 09-08-2026 om 21:58:

[..]

Het is ff een jaar. Ondanks dat we ook nog echt wel leuke dingen doen maar ik laad ff niet goed op of zo.

Dolfje schreef op 09-08-2026 om 21:58:

[..]

Mijn werk. Ik werk als huishoudelijke thuishulp en maak me al een poosje zorgen over 1 cliënt. Heb daar een paar weken geleden een melding over gemaakt via de mail maar die is waarschijnlijk bij iemand terecht gekomen die er niet meer werkt. Dus week later gebeld en telefonisch mijn zorgen kenbaar gemaakt.
Sinds vorige week is de familie ermee bezig en heeft hij meer hulp. Maar vandaag sprak ik een familie lid van mijn cliënt die zei dat ze het heel slecht vond dat er niemand van de huishoudelijke hulp aan de bel heeft getrokken.
Kantoor heeft schijnbaar niets met mijn melding gedaan.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.