Huiskamer
Happyapple
18-08-2026 om 16:48
Thora schreef op 18-08-2026 om 14:18:
Gisteren een aankondiging van het programma Nederland op vakantie. Nu de regen met bakken uit de hemel komt willen mensen nog even snel naar de zon WTF!!!!!!!!! Een paar dagen geleden was het nog 35 graden en liepen radio en TV over van droogte, code rood en hitterecords.
Maar ik snap de schatten wel die niet door de regen willen lopen hoor. Dat heb ik zelf ook maar ik ben wel blij voor de natuur.
Nou wij zitten net nu dus een paar dagen op een camping in NL. Joepie, ik baal enorm. Al was 35 graden waarschijnlijk ook weer geen pretje geweest, maar ik erger me dus aan de regen en ook aan al het gejubel van mensen die blij zijn dat het regent 😉
Luttjetrut
18-08-2026 om 17:55
Toen ik vanmorgen de kattenbak op het balkon wilde schoonmaken, stapte ik zo een zwerm boze wespen in. Direct in de douche gesprongen om ze uit mijn haren te krijgen en gelukkig maar 1x in een vinger gestoken. Kon niet direct zien waar ze vandaan kwamen maar toen ik bij de onderburen polshoogte ging nemen bleek daar een groot wespennest uit hun balkonkast te zijn gevallen. Hun reactie: “ja, we hebben een hor tegen de muggen, dus we hebben er niet zo veel last van”
Ze zat vrolijk op bed met openstaande deuren met mams te telefoneren pal naast de uitzwermende wespen. Dus ik ben zo vrij geweest om de verdelger te bellen. Was nog niet in ze opgekomen.
Rogue
18-08-2026 om 17:59
Thora schreef op 18-08-2026 om 16:38:
[..]
Is ook zo. Maar het blijft irritant
Uiteraard 😉
Happyapple
18-08-2026 om 18:15
Luttjetrut schreef op 18-08-2026 om 17:55:
Toen ik vanmorgen de kattenbak op het balkon wilde schoonmaken, stapte ik zo een zwerm boze wespen in. Direct in de douche gesprongen om ze uit mijn haren te krijgen en gelukkig maar 1x in een vinger gestoken. Kon niet direct zien waar ze vandaan kwamen maar toen ik bij de onderburen polshoogte ging nemen bleek daar een groot wespennest uit hun balkonkast te zijn gevallen. Hun reactie: “ja, we hebben een hor tegen de muggen, dus we hebben er niet zo veel last van”
Ze zat vrolijk op bed met openstaande deuren met mams te telefoneren pal naast de uitzwermende wespen. Dus ik ben zo vrij geweest om de verdelger te bellen. Was nog niet in ze opgekomen.
Oh jakkes zeg 😱
Herfstappeltaart
18-08-2026 om 18:27
Luttjetrut schreef op 18-08-2026 om 17:55:
Goed dat je gebeld hebt!
stokstaart
18-08-2026 om 19:55
zo zeg!! Je zult maar 50x gestoken worden of stik allergisch zijn! Die buren waren nog niet klaar geweest met mij 🤯