Huiskamer
lientje69
21-08-2026 om 12:38
Ciska78 schreef op 21-08-2026 om 08:09:
Aan 2 pannenkoeken die gewoon de rouwstoet doorkruiste en tussen de rouwauto en de eerste volgauto gingen rijden. Zo aso, het was zo duidelijk te zien en onze stoet was maar 4 autos lamg, dus zo lang had je niet hoeven te wachten, eikel
Wat ergerlijk Ciska. Snap je frustratie.
Vroeger leerde je nog bij je rijbewijs dat dit niet mag. Tegenwoordig lijkt alles wel toegestaan. En hebben mensen geen enkel fatsoen meer 😪
Yumi
21-08-2026 om 13:12
Yumi schreef op 15-08-2026 om 13:13:
7 weken geleden tafeltje besteld, zou bericht krijgen wanneer ik hem op kon halen. Belde om te vragen of ze dachten dat het nog lang ging duren. Staat hij daar al 3 weken, ze hebben een mailtje gestuurd naar een oud mailadres en erachteraan bellen deden ze niet. Zoon kon meerijden om het op te halen, nee dat kan niet u moet online een afspraak maken, we werken met tijdsblokken en in het weekend zijn we wel open maar niet voor afhalen. Tsja, beetje service mag je tegenwoordig blijkbaar niet verwachten, bezorging zat vol en dan zou er € 179,- bijkomen
Vanmorgen opgehaald zoon wil het ding in elkaar zetten, zwaar beschadigd. Foto's gemaild, antwoord we streven ernaar om uw mail binnen 5 dagen te beantwoorde, bedankt voor uw begrip.... welk begrip, dat was al verdwenen omdat hij 3 weken in het magazijn heeft gestaan....
Vraag me daarnaast af, of het de bedoeling is dat ik weer iemand regel om het ding retour te brengen en op te halen. Ik heb geen auto en 3 pakketten die samen 22 kg wegen, haal je niet zomaar op.
En maar mopperen dat mensen online hun aankopen doen....service is een woord dat we kunnen schrappen voor sommige bedrijven.
Alias1
21-08-2026 om 13:29
Ciska78 schreef op 21-08-2026 om 08:09:
Aan 2 pannenkoeken die gewoon de rouwstoet doorkruiste en tussen de rouwauto en de eerste volgauto gingen rijden. Zo aso, het was zo duidelijk te zien en onze stoet was maar 4 autos lamg, dus zo lang had je niet hoeven te wachten, eikel
Ik ben t met je eens, maar vroeger (sprak oma...) waren de regels vgm strenger dan tegenwoordig. Het schijnt nu alleen voor gelijkwaardige kruisingen in de wet te staan.
Yumi
21-08-2026 om 14:19
Alias1 schreef op 21-08-2026 om 13:29:
[..]
Ik ben t met je eens, maar vroeger (sprak oma...) waren de regels vgm strenger dan tegenwoordig. Het schijnt nu alleen voor gelijkwaardige kruisingen in de wet te staan.
Ik vindt het respectloos, maar blijkbaar een oma dingetje...
Rouwstoet: Dit zijn de Verkeersregels | Uitvaartdirekt.nl