Huiskamer
lientje69
13-01-2026 om 18:28
kerst schreef op 13-01-2026 om 17:49:
[..]
Misschien te zwaar getraind?
Ik heb die hoge piep ook regelmatig, als bijwerking ook van de hydrochloorthiazide tegen hoge bloeddruk. Of als ik te druk heb gehad. Teveel stress.
Ik denk het inderdaad. Wist trouwens niet dat het ook een medicatie bijwerking kon zijn. Ga even het farmaceutische kompas raadplegen. Is wel een ander soort bloeddrukmedicatie die heb maar wie weet. Kan ik het morgen gelijk bespreken bij de huisarts.
Mmm. Tinnitus 0,1-1 % als bijwerking. Dat zou toch ook weer stug zijn als ik dat dan nét heb... Vervelende is ook dat dit ook een gevolg van hersenschade kan zijn... iets met kip of ei...
Broodjebrie
13-01-2026 om 19:03
ik erger me eraan dat ik nauwelijks wat proef of ruik. Verkoudheid is nog wat aanwezig. Heb een pan chili con carne gemaakt en zelfs dat rook ik amper.
Doet me denken aan corona, toen ik dat had rook en proefde ik ook niks.
kerst
13-01-2026 om 19:04
Broodjebrie schreef op 13-01-2026 om 19:03:
ik erger me eraan dat ik nauwelijks wat proef of ruik. Verkoudheid is nog wat aanwezig. Heb een pan chili con carne gemaakt en zelfs dat rook ik amper.
Doet me denken aan corona, toen ik dat had rook en proefde ik ook niks.
Vervelend, beterschap.
Broodjebrie
13-01-2026 om 19:07
kerst schreef op 13-01-2026 om 19:04:
[..]
Vervelend, beterschap.
Dank je wel. Ben al sinds oud en nieuw verkouden, daarna ging het met mijn vader even heel slecht dus ik vermoed dat de verkoudheid door stress wat langer duurt.
Maar de verkoudheid wordt al minder dus dat scheelt al een stuk ♥️
Koettie
13-01-2026 om 19:31
Koettie schreef op 12-01-2026 om 17:48:
[..]
Knie en heup vallen nu wel mee gelukkig maar blijkbaar ook een spier in mn borst verrekt, die doet wel gemeen zeer
En sinds vanmorgen meer en mn nek is helemaal stijf en voelt spierpijnerig. Voel met met het uur meer pijntjes. Mn schouder en arm ook stijf en beurs en nu opeens mn rug ook?? en toen bedacht ik me dat ik misschien gewoon ongesteld moet worden dus daar hoop ik nu maar op.
lientje69
13-01-2026 om 19:36
Koettie schreef op 13-01-2026 om 19:31:
[..]
En sinds vanmorgen meer en mn nek is helemaal stijf en voelt spierpijnerig. Voel met met het uur meer pijntjes. Mn schouder en arm ook stijf en beurs en nu opeens mn rug ook?? en toen bedacht ik me dat ik misschien gewoon ongesteld moet worden dus daar hoop ik nu maar op.
Klinkt niet fijn koettie, sterkte gewenst!
Broodjebrie voor jou ook beterschap!