Huiskamer
lientje69
20-01-2026 om 12:07
Evaluna schreef op 20-01-2026 om 11:47:
Dat de ochtend al weer bijna voorbij is. Het was weer een tijdrovende klus om dochter op haar onderwijsplek te krijgen. Zoveel stress in dat hoofd, dat ze onderwijs er amper bij kan hebben. De maatschappij is er ook niet op ingericht om als puber een paar jaar wat anders te gaan doen.
Lastig, gelukkig wel behulpzame en begripvolle mensen daar.
Toch blijft het veel energie en tijd kosten.
Sterkte Evaluna , zo rot als pubers niet lekker in hun vel zitten.
Koko67
20-01-2026 om 12:33
Thora schreef op 20-01-2026 om 10:09:
[..]
Been there, done that. Ik ben niet verwijderd maar heb wel veel bans en waarschuwingen gehad. Racisme en desinformatie. Als je niet meegaat in de linkse tendens daar vlieg je er gewoon uit. Geen discussie mogelijk. En dat op een discussieforum.
En daarom nogmaals, ik kan het niet vaak genoeg zeggen, alle lof voor dit forum dat destijds als alternatief kwam voor het Viva forum. Waar wij het vaak niet eens zijn maar wel (meestal) respect voor elkaar hebben. De meesten weten niet eens wat staffen is en dat willen we graag zo houden toch?
Een groepje wat zuigt en staft als je een andere mening hebt, herken ik helemaal. Ik kreeg eerst een waarschuwing, daarna meteen een permanente ban. Stigmatiseren zeiden ze. Echt heel maf. Het enige wat ik schreef was wat ik meemaakte op school.
nlies
20-01-2026 om 12:40
Kampeerder schreef op 19-01-2026 om 20:26:
[..]
Wasmiddel, vloeibaar, en een man die dat schoon ging maken met water.
Echt, neem keukenrol, al kost het je twee rollen. Ga pas met water aan de slag om het allerlaatste filmpje te verwijderen.
Of kattenbakkorrels, als die hebt, Werkt nog beter