Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Herfstappeltaart schreef op 20-01-2026 om 19:47:

Ik erger me op het moment aan de zonnebril van Barry Haye.

Als hij hem niet op heeft schik je waarschijnlijk van zijn wallen🕶️

lientje69 schreef op 20-01-2026 om 18:48:

[..]

Oh Yumi wat rot en pijnlijk. Heel veel sterkte gewenst. Heb je er iets voor gekregen? Antibiotica, zalf, pijnstillers?

Dank je Lientje, het is vooral pijnlijk als het niet goed wordt gedaan en nu mijn oog zo gezwollen is, was het volgens mij geen goed idee. Bovendien lukte het ook niet. De vorige keer deed de oogarts het en dat was niet prettig, maar wel snel door iemand met ervaring....

Niks gekregen moet naar de oogarts voor onderzoek. Maak me best wel zorgen, mede omdat ik minder zie met dat oog. Antibioticazalf heeft blijkbaar niet zoveel zin omdat het niet open is? De traanfilm blijkt heel dun te zijn, ondanks dat ik al jaren dag en nacht druppel. Heb al lang last van droge ogen met de nodige problemen.

Paar jaar geleden hadden ze het over pluggen zetten, om de afvoer te blokkeren. Dat zie ik niet zitten, het idee daar last van te hebben en het er niet uit kan, maakt me al misselijk. 

Herfstappeltaart schreef op 20-01-2026 om 19:47:

Ik erger me op het moment aan de zonnebril van Barry Haye.

Denk dat ik hem niet zou herkennen zonder Ik heb ooit gehoord dat hij die draagt vanwege lichtgevoeligheid na een operatie.

Neweve schreef op 20-01-2026 om 20:01:

[..]

Ik kan je ook aanraden om de pot niet proberen op te vangen met je voet. Lees: als een voetbal tegen de keukenmuur te schoppen. Die muur kon dus opnieuw geschilderd worden.

Dank voor de tip! 

Yumi schreef op 20-01-2026 om 22:36:

[..]

Dank je Lientje, het is vooral pijnlijk als het niet goed wordt gedaan en nu mijn oog zo gezwollen is, was het volgens mij geen goed idee. Bovendien lukte het ook niet. De vorige keer deed de oogarts het en dat was niet prettig, maar wel snel door iemand met ervaring....

Niks gekregen moet naar de oogarts voor onderzoek. Maak me best wel zorgen, mede omdat ik minder zie met dat oog. Antibioticazalf heeft blijkbaar niet zoveel zin omdat het niet open is? De traanfilm blijkt heel dun te zijn, ondanks dat ik al jaren dag en nacht druppel. Heb al lang last van droge ogen met de nodige problemen.

Paar jaar geleden hadden ze het over pluggen zetten, om de afvoer te blokkeren. Dat zie ik niet zitten, het idee daar last van te hebben en het er niet uit kan, maakt me al misselijk.

Sterkte Yumi, wat een ellende lijkt me dat...

kerst schreef op 20-01-2026 om 21:57:

Morgenvroeg half tien nuchter bloed prikken.
Vind dat best lastig eerlijk gezegd. Dat ik dat nuchter halverwege de nacht of smorgens vergeet.
Officieel vanaf 22 uur al niks meer behalve water.
Ik heb mijn pan met havermout dichtgeplakt.
Overal briefjes met nuchter! erop .Ga morgen zo laat mogelijk uit bed.

Hopelijk helpt het..

Herkenbaar! 

Sterkte voor morgen Loulou en kerst.

Yumi schreef op 20-01-2026 om 22:36:

[..]

Hoop dat je snel terecht kan. Sterkte. En snap dat je die pluggen geen fijn idee vind, maar dit is zo ook niets natuurlijk.  Misschien kan je je bedenkingen  tzt bespreken met de oogarts?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.