Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Dat lijkt me verstandig inderdaad.

Dolfje schreef op 23-01-2026 om 08:25:

Ik heb nu meer last van mijn knie, vooral als ik wil slapen. Die oogflitsjes had ik van de week ook weer een paar keer. Vandaag gelukkig nog niet.

Hoe lang duurde dat bij jou, die dingetjes in je ogen? 

Hier ook nog last van m’n knie. Ik word er een paar keer per nacht ook wakker van. Zo vervelend!

Yumi schreef op 22-01-2026 om 23:08:

[..]

Ohh dat is irritant lijkt me lastig om te negeren. Ken iemand die dat ook heeft, soms is het ook een periode weg.

Zelf heb ik veel last van de oogontsteking en zie daardoor heel slecht met dat oog. Nog 'n week wachten voor ik naar het ziekenhuis kan.

Ik heb het eigenlijk bijna nooit, maar het is inderdaad irritant bij lezen en op schermen kijken. 

Jeetje wat moet je dan nog lang wachten, sterkte!

Na de ijzel vannacht, zou het vanmorgen beter worden
Nou hier niet, Al een half uur dat het weer aan het regenen is en de temperatuur is nog steeds net onder het vriespunt, dus die ijslaag op de weg verdwijnt niet

Loulou39 schreef op 23-01-2026 om 08:43:

[..]

Hoe lang duurde dat bij jou, die dingetjes in je ogen?

!

Meestal is dat alleen in de avonduren als ik heel erg moe ben en veel spanning heb.

Sterkte allemaal  met alle fysieke klachte!

Hier stijgt mijn gewicht weer... klote medicatie.  Maar heb het nu eenmaal  hard nodig. 
En ik heb stress want de bedrijfsarts belt vandaag. Het tijdvak  is tussen 9-17 uur... dat irriteert me ook .

Edit: Extra ergernis.  Zie nu dat ik in de mail een bericht heb dat het 2 weken verzet is...  mail is om half 11 binnen  gekomen. Grrr. Heb volgende week weer gesprek met manager en hoopte dat ik wat concreets kon melden na overleg bedrijfsarts qua advies.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.