Huiskamer
Bakblik
23-01-2026 om 20:29
Doordat de ganglamp het niet goed doet, schakelt niet goed aan en gaat dan meteen weer uit, de laatste tree van de trap gemist en hard gevallen.
Zere knie en hand nu.
Loulou39
23-01-2026 om 21:39
Oogmigraine heeft een vriendin van mij ook, dat lijkt me helemaal erg, en netvliesloslating durf ik niet eens aan te denken…
Ik heb vandaag ook nog de hele dag last van floaters gehad, zo irritant! Ik denk steeds dat ik fruitvliegjes zie en als ik wil lezen oid is het helemaal irritant. Hopelijk is het morgen weg. En dat hoop ik voor iedereen die hier last van heeft 🌸.
Thora schreef op 23-01-2026 om 13:08:
@Loulou. Wat heb jij aan je knie? Ik heb steeds krampen onder mijn knie op mijn scheenbeen. Het komt en gaat. Alsof er een heel klein spiertje zit ofzo. Twee jaar geleden erge last gehad van mijn knieën maar door spiertraining en fysio is dat gelukkig weggegaan.
Ik ben vier weken geleden gevallen, zat totaal niet op te letten 😇. Mijn knie is nu nog steeds heel dik en blijft blauw en ik kan geen aanraking verdragen en niet bukken of hurken.
Omdat mijn favoriete slaaphouding op mijn zij is, met het onderste been recht en mijn andere been omhoog, leun ik steeds op mijn knie en dat doet zo’n pijn. Ik doe dat in mijn slaap, dus ik moet even wat verzinnen om dat te verhelpen.
Ik denk wel dat het inmiddels een goed idee is om naar de fysio te gaan, want het duurt wel heel lang nu. Ik kan wel lopen, maar ik denk dat er iets mis is met het weefsel, slijmbeurs of de spieren ofzo.
Mick87
23-01-2026 om 21:56
lientje69 schreef op 20-01-2026 om 08:27:
[..]
Denk dat Viva zichzelf achteraf beter had kunnen opdoeken. Gedoe met wachtwoorden, bans enz. Er zijn er zó veel afgehaakt .
lientje69 schreef op 20-01-2026 om 08:27:
[..]
Denk dat Viva zichzelf achteraf beter had kunnen opdoeken. Gedoe met wachtwoorden, bans enz. Er zijn er zó veel afgehaakt .
En zeer gebruiksonvriendelijk
Mick87
23-01-2026 om 21:58
Broodjebrie schreef op 23-01-2026 om 15:04:
[..]
Oogmigraine is echt ruk, ik ken het helaas.
Ik heb dat ook wel eens. Soms echt paar keer in de maand. En dan weer maanden niet. Kan me nu dus niet herinneren wanneer ik het voor het laatst had.
Mick87
23-01-2026 om 22:06
Koko67 schreef op 20-01-2026 om 12:33:
[..]
Een groepje wat zuigt en staft als je een andere mening hebt, herken ik helemaal. Ik kreeg eerst een waarschuwing, daarna meteen een permanente ban. Stigmatiseren zeiden ze. Echt heel maf. Het enige wat ik schreef was wat ik meemaakte op school.
Ik heb daar ook een permaban. Ik werd beticht van stigmatiseren en racisme. Sloeg echt nergens op .
Mick87
23-01-2026 om 22:09
ik irriteer me eraan dat ik nu al meer dan twee maanden steeds gesprongen, schrale lippen heb. En steeds gescheurde mondhoek. Zalfjes helpen steeds maar tijdelijk.
Broodjebrie
23-01-2026 om 22:14
Mick87 schreef op 23-01-2026 om 21:58:
[..]
Ik heb dat ook wel eens. Soms echt paar keer in de maand. En dan weer maanden niet. Kan me nu dus niet herinneren wanneer ik het voor het laatst had.
Bij mij is het ook erg verschillend geweest. Waarschijnlijk is stress wel een trigger geweest, toen ik nog in therapie zat had ik het vaker, naar mijn idee.
Soms heb ik het ook weleens voor mijn menstruatie. Volgens de huisarts zit daar ook een verband tussen. Ik ben in ieder geval, wel blij dat ik niet de enige ben met oogmigraine. Toen ik het net kreeg durfde ik het tegen niemand te zeggen omdat ik doodsbang was dat ik een ernstige ziekte ofzo had. Totdat ik iemand sprak die het dus ook had en die had het over oogmigraine. En sindsdien hoor ik het vaker, voornamelijk van vrouwen. Daar komt het ook meer bij voor dan bij mannen.
Broodjebrie
23-01-2026 om 22:14
Mick87 schreef op 23-01-2026 om 22:09:
ik irriteer me eraan dat ik nu al meer dan twee maanden steeds gesprongen, schrale lippen heb. En steeds gescheurde mondhoek. Zalfjes helpen steeds maar tijdelijk.
Blizztex al geprobeerd?
Mick87
23-01-2026 om 22:24
Broodjebrie schreef op 23-01-2026 om 22:14:
[..]
Blizztex al geprobeerd?
Bedoel je die blauwe of dat witte tubetje? Dat witte tubetje kan ik namelijk niet meer vinden bij de drogist. Bestaat dat mog ?