Huiskamer
lientje69
24-01-2026 om 11:14
Mick87 schreef op 23-01-2026 om 22:24:
[..]
Bedoel je die blauwe of dat witte tubetje? Dat witte tubetje kan ik namelijk niet meer vinden bij de drogist. Bestaat dat mog ?
Etos zou het moeten hebben dus.
Yumi
24-01-2026 om 11:20
lientje69 schreef op 24-01-2026 om 11:14:
[..]
Etos zou het moeten hebben dus.
Staat bij online op voorraad .
Je kan ook zien of de winkel in jou buurt het op voorraad heeft. 
Maheiden
24-01-2026 om 11:26
Loulou39 schreef op 23-01-2026 om 21:39:
Oogmigraine heeft een vriendin van mij ook, dat lijkt me helemaal erg, en netvliesloslating durf ik niet eens aan te denken…
Ik heb vandaag ook nog de hele dag last van floaters gehad, zo irritant! Ik denk steeds dat ik fruitvliegjes zie en als ik wil lezen oid is het helemaal irritant. Hopelijk is het morgen weg. En dat hoop ik voor iedereen die hier last van heeft
Morgen weg? Was het maar waar. Ik ben bang dat het blijvend is. Net als tinnitus, soms meer last, soms minder door afleiding. Vanmorgen heb ik me weer flink geïrriteerd eraan bij lezen in bed. Dan moet ik echt mijn best om in het verhaal te komen zodat ik er minder op let.
Ik heb eerder wel eens stipjes gehad, door vermoeidheid, die gingen weg. Nu echt een vlek, soort inktvlek 😣 Nou ja, geen scheur of loslaten gelukkig. Hopelijk denk ik over een paar maanden: O ja, dat was toen zo irritant, nu geen last meer van.