Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Bakblik schreef op 04-02-2026 om 20:09:

[..]

Dat inderdaad, de patiënt of de apotheek moet er geld bijleggen en niet de verzekering en dat is inderdaad geen goede regeling.

Die medische noodzaak regeling die ken ik maar dat is alsnog iedere 3 maanden discussie bij mijn apotheek en ik heb daar gewoon geen zin meer in.

Dat is jammer, dat dat discussie oplevert. Als het er op staat doen wij niet moeilijk verder 😊 

Auwereel schreef op 04-02-2026 om 19:51:

[..]

Hondenschoenjes met spikes, zijn die in de handel of een gat in de markt?

Hondenschoenen met stukjes schuurpapier eronder bijv

Auwereel schreef op 04-02-2026 om 19:51:

[..]

Hondenschoenjes met spikes, zijn die in de handel of een gat in de markt?

Hondenschoenen met stukjes schuurpapier eronder bijv

Mama-Inge schreef op 04-02-2026 om 20:01:

[..]

Ja die van mij waren ook wat enthousiast, maar hadden al heel snel door dat ze voorzichtig moesten doen en zo vlot mogelijk het gras op

Honden van onze vrienden wilden helemaal niet van het gras af

mut

mut

04-02-2026 om 21:13

paspoort is bijna verlopen, ben bezig om een aanvraag voor een nieuwe in te vullen/ in te dienen. Rotwerk en verzenden lukt niet.

Schuifelen over de stoep en straat, langs de goot ,vast houden aan rozenstruiken, ook de honden gleden uit zo het grasveld op.
Ik heb twee honden, dus 1 voor 1 uitlaten, op het grasveld.
Alleen ze zijn gewend aan het hondenuitlaatplek , er werd na heeeeel lang treuzelen een plas gedaan en glibberen weer terug.
Laat in de middag kon ik het uitlaatklep bereiken, de honden hadden toen ook tijd nodig,moesten ook ontlasten,

Dolfje schreef op 04-02-2026 om 17:42:

[..]

Nou wat stom! En zo krijg jij steeds minder uren uitbetaald? Of ipv 3 cliënten op een dag 4?

Nee krijg minder uitbetaald want voor die 15 minuten minder zouden ze ook geen nieuwe cliënt kunnen inplannen. 
Alleen voor die cliënt van twee uur die weggevallen is, zou ik een nieuwe kunnen krijgen. Maar dat is nog steeds niet gelukt, alleen af en toe een inval. 

Pooh-Bear schreef op 04-02-2026 om 21:53:

[..]

Nee krijg minder uitbetaald want voor die 15 minuten minder zouden ze ook geen nieuwe cliënt kunnen inplannen.
Alleen voor die cliënt van twee uur die weggevallen is, zou ik een nieuwe kunnen krijgen. Maar dat is nog steeds niet gelukt, alleen af en toe een inval.

Wat bijzonder dat het dan zo verschillend per gemeente is. Wij krijgen sinds dit jaar ook pauzes betaald, als we per dag boven een X aantal uur zitten, en er is hier zo'n personeel tekort (nou ja waar niet) dat er altijd wel een extra adresje bij me in gepland kan worden, als het moet.

Broodjebrie schreef op 04-02-2026 om 21:58:

[..]

Wat bijzonder dat het dan zo verschillend per gemeente is. Wij krijgen sinds dit jaar ook pauzes betaald, als we per dag boven een X aantal uur zitten, en er is hier zo'n personeel tekort (nou ja waar niet) dat er altijd wel een extra adresje bij me in gepland kan worden, als het moet.

Nou denk ik dat het het feit dat ik geen andere cliënt krijg ook andere reden heeft. Ik denk dat het te maken heeft dat de gemeente waar ik woon niet zoveel cliënten aan de organisatie waarvoor ik werk geef.
ik denk omdat er in het verleden een aantal problemen zijn geweest, maar hoe het precies zit, weet ik niet. 
verder is de gemeente enorm aan het bezuinigen en haalt bij cliënten die een nieuwe indicatie nodig hebben er steeds uren af. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.