Huiskamer
Broadway
14-04-2026 om 13:45
Loulou39 schreef op 14-04-2026 om 13:42:
[..]
Ik had dat gezien en ik dacht “waar ken ik de nick Broadway van?”
Nu weet ik het 😂
that's me!
lientje69
14-04-2026 om 13:56
Broadway schreef op 14-04-2026 om 13:18:
[..]
mail ze even. mij lukte het ook niet en ik ben er nu weer in. wel met een nieuw account, maar dan kan ik in ieder geval weer reageren
Nee. Vind dit forum prettiger en ook het werk stoppen , oh nee toch maar niet een rare actie. Maar lees er soms nog. Dit is tot nu toe het enige topic waarvan ik denk: oh , hier had ik graag willen meeschrijven.
Loulou39
14-04-2026 om 14:19
Broadway schreef op 14-04-2026 om 13:45:
[..]
that's me!
😁
Mijn eigen ergernis is dat ik vandaag niet vooruit te branden ben… m’n wasmachine heeft me een uur geleden al meerdere keren opgepiept, de vaatwasser moet uitgeruimd worden, de stofzuiger staat naar me te staren, en ik moet nog wat boodschappen doen 😝.
Schiet niet echt op zo…
Bakblik
14-04-2026 om 14:57
Loulou39 schreef op 14-04-2026 om 14:19:
[..]
😁
Mijn eigen ergernis is dat ik vandaag niet vooruit te branden ben… m’n wasmachine heeft me een uur geleden al meerdere keren opgepiept, de vaatwasser moet uitgeruimd worden, de stofzuiger staat naar me te staren, en ik moet nog wat boodschappen doen 😝.
Schiet niet echt op zo…
Ik doe met je mee. Heb je nog een taakje dat redelijk snel te doen is dat echt op gaat vallen als het gedaan is dat je trots kan zijn op jezelf? Ik heb net na uren hoggen iets gedaan wat man heel erg gaat waarderen. Dat ik dan op andere punten de boel heb laten sloffen vandaag valt dan niet zo op.
Ik heb je inbox gestuurd daarover.
Loulou39
14-04-2026 om 15:20
Bakblik schreef op 14-04-2026 om 14:57:
[..]
Ik doe met je mee. Heb je nog een taakje dat redelijk snel te doen is dat echt op gaat vallen als het gedaan is dat je trots kan zijn op jezelf? Ik heb net na uren hoggen iets gedaan wat man heel erg gaat waarderen. Dat ik dan op andere punten de boel heb laten sloffen vandaag valt dan niet zo op.
Ik heb je inbox gestuurd daarover.
Slim! Hahaha 😁
Je hebt gelijk, ik heb net de grootste klus van bovenstaande dingen gedaan en ga nu even wandelen en onderweg boodschappen doen, daar knap ik meestal wel van op (naar buiten gaan). Dan kijk ik straks of ik energie heb voor nog een klus en misschien sporten 💪🏼.
(En je hebt een PB terug)
Evaluna
14-04-2026 om 15:35
Loulou39 schreef op 14-04-2026 om 14:19:
[..]
😁
Schiet niet echt op zo…
Heel herkenbaar...
Gelukkig vandaag een betere dag. Plantje onder de luizen, dus die weggegooid. Raam gelijk maar gewassen. Gordijnen zijn oud en verschoten, ook maar eventjes in de wasmachine dacht ik. Komen ze eruit zijn ze helemaal gescheurd!?!?!
Stof verteerd. Mijn ergenis dus dat ik een plantje weggooi en nu nieuwe gordijnen nodig heb.
Ik had beter op de bank kunnen blijven zitten 🤣
lientje69
14-04-2026 om 15:42
Nou jullie zijn uiteindelijk allemaal nog aan de slag gegaan. Ik voelde me vanmorgen best goed dus had grootse plannen. Teruggekomen van de fysio, knallende hoofdpijn gekregen als reactie op het trainen en lig nog steeds op de bank
Ben aan het bedenken wat ik voor constructiefs kleins ik kan doen zodat ik toch nog een positief gevoel krijg over vandaag . Maar verder dan een paar appjes versturen over een aankomende verjaardag die vanwege mijn situatie maar even niet gevierd wordt, ben ik nog niet gekomen.
Ies
14-04-2026 om 15:57
Evaluna schreef op 14-04-2026 om 15:35:
[..]
Heel herkenbaar...
Gelukkig vandaag een betere dag. Plantje onder de luizen, dus die weggegooid. Raam gelijk maar gewassen. Gordijnen zijn oud en verschoten, ook maar eventjes in de wasmachine dacht ik. Komen ze eruit zijn ze helemaal gescheurd!?!?!
Stof verteerd. Mijn ergenis dus dat ik een plantje weggooi en nu nieuwe gordijnen nodig heb.
Ik had beter op de bank kunnen blijven zitten 🤣
Ohja, dat had ik laatst ook. Natuurlijk op een moment dat het niet uitkomt en natuurlijk waren die gordijnen meteen nodig. (Onzin natuurlijk maarja)
Moraal van het verhaal: vooral niet té veel schoonmaken 😁
Anna76
14-04-2026 om 16:05
Mijn gordijnen moeten eigenlijk ook gewassen worden, maar ik durf niet. Dat scheuren heb ik ook wel eens gehad en gordijnen zijn zo duur, dat geld kan ik nu even beter gebruiken.
lientje69
14-04-2026 om 16:06
Ik stop mijn gordijnen tegenwoordig altijd in een dichtgeknoopte dekbedhoes of bij kleinere in een kussensloop. Dan gaan ze minder snel stuk is mijn ervaring.Want dit is mij ook al eens gebeurd
Netherfield
14-04-2026 om 16:09
Waarom neemt iedereen vandaag de binnenbocht? Ik moest zowel met de auto als met de fiets op pad vandaag en had drie bijna aanrijdingen hierdoor.
kerst
14-04-2026 om 16:13
Ik durf mijn gordijnen ook niet te wassen. En mijn bankhoes eigenlijk ook niet.
Mijn ergernis is dat mijn creatieve cursus deze week al afgelopen is. Terwijl het nog maar medio april is.
Docent wilde nog wel cursus erachteraan plakken, maar de cursisten niet, want warm weer en uitjes..🙁
Baal er beetje van, hoewel het natuurlijk bekend was dat deze cursus deze week eindigen zou.
Evaluna
14-04-2026 om 16:29
Toch wel fijn dat meer mensen eens gescheurde gordijnen hebben gehad. Ik voelde me al zo'n ontaarde huisvrouw 
lientje69
14-04-2026 om 16:36
Evaluna schreef op 14-04-2026 om 16:29:
Toch wel fijn dat meer mensen eens gescheurde gordijnen hebben gehad. Ik voelde me al zo'n ontaarde huisvrouw
Dat heb ik nu bij het lezen van een schoonmaakartikel in de Telegraaf. Hoe vaak je je beddengoed moet wassen/ stofzuigerfilter vervangen/ vaatdoekjes of handdoeken wassen , frituurpan schoonmaken / een nieuw kussen kopen enz. Oh dear... ik ben verdoemd als huisvrouw.