Huiskamer
Dolfje
22-05-2026 om 13:01
Dat mijn biab die ik laat zetten bijna altijd na 1,5-2 weken niet meer mooi is of los laat of scheurt etc. Ik denk dat ik het er binnenkort maar af laat halen en dan maar weer mijn eigen lelijke nagels want dit is ook lelijk en duur.
Nehalennia
22-05-2026 om 13:15
Dolfje schreef op 22-05-2026 om 13:01:
Dat mijn biab die ik laat zetten bijna altijd na 1,5-2 weken niet meer mooi is of los laat of scheurt etc. Ik denk dat ik het er binnenkort maar af laat halen en dan maar weer mijn eigen lelijke nagels want dit is ook lelijk en duur.
Je zou eens kunnen kijken of een andere nagelstylist helpt, die van mij houdt vier weken(dat wil je niet, want uitgegroeide nagels maar nood breekt soms wet). Ik begreep dat het hem zit in het preppen van de nagels. 1,5 week kan echt niet voor die prijs.
Wasgij
22-05-2026 om 13:45
Ik ergerde mij vandaag aan de oudere mensen op hun e-bike, die mij voorbij sjeezden, toen ik stond te wachten bij een kruising voor een rouwstoet die voorbij kwam.
Die e-bikers gingen gewoon dwars door die stoet heen.
Dees!
22-05-2026 om 13:45
Nehalennia schreef op 22-05-2026 om 13:15:
[..]
Je zou eens kunnen kijken of een andere nagelstylist helpt, die van mij houdt vier weken(dat wil je niet, want uitgegroeide nagels maar nood breekt soms wet). Ik begreep dat het hem zit in het preppen van de nagels. 1,5 week kan echt niet voor die prijs.
Ja dit.
Ik red het doorgaans ook 4 weken. Het is dat de uitgroei dan te groot is, anders zou er waarschijnlijk nog wel een weekje bij kunnen.
Evaluna
22-05-2026 om 13:47
Groene nagellak op mijn tenen gedaan, het staat niet mooi. Moet ik nog een keer, zo geen zin in.
Dolfje
22-05-2026 om 13:48
Nehalennia schreef op 22-05-2026 om 13:15:
[..]
Ik ben dus al naar een andere gegaan. De vorige bleef misschien iets beter zitten maar ook zeker geen 3 weken. En daar zat ik vaak ondanks afspraak uren, dus ook geen zin meer in.
Ik denk dat mijn eigen nagels gewoon te zacht en dun zijn of zo.