Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Als iemand zegt: Ik bel zo terug, dan houd ik daar rekening mee. Telefoon bij de hand, agenda ligt klaar (het ging om het maken van een afspraak). 
Dan verwacht ik niet dat ik drie uur later nog niets gehoord heb. 

wederom postnl

omdat het pas einde dag zou komen dacht ik ga wat boodschappen doen/naar de markt.

ben ik onderweg naar huis krijg ik een bericht dat ze voor de deur staan, en dat het bezorg moment was vervroegd.

en net kreeg ik het bericht dat het naar een pakketpunt gaat argh

Rogue schreef op 14-07-2026 om 16:35:

wederom postnl

omdat het pas einde dag zou komen dacht ik ga wat boodschappen doen/naar de markt.

ben ik onderweg naar huis krijg ik een bericht dat ze voor de deur staan, en dat het bezorg moment was vervroegd.

en net kreeg ik het bericht dat het naar een pakketpunt gaat argh

Het is een groot drama met die pakketpost, maar wat moet je dan? Regelmatig zijn artikelen in de winkel niet op voorraad, die gaan het dan bestellen en dan heb je de keus om nog 'n keer door die hitte naar de winkel te gaan of laten bezorgen 

kerst schreef op 14-07-2026 om 15:00:

Dat lijkt me wel meer dan een ergernis, Lientje..

Ik erger me aan de drukte bij de garage. Kan nu pas 8 september heen. En dat voor een simpele Apk..

Ik vraag me altijd af waar jij woont kerst, met de beroerde beschikbaarheid van je huisarts en dus ook je garage. In een grote stad denk ik dan?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.