Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

BlairW schreef op 19-07-2026 om 20:32:

[..]

Dat was alleen niet in Berlijn, maar in Duisburg.

Ik dacht Berlijn maar inderdaad Duisburg. Het is in 2010 gebeurd las ik. Ik dacht dat het al veel langer geleden was.

waarom altijd trek voordat ik wil gaan slapen? En geef ik er niet een beetje aan toe, dan slaap ik niet.

Grindelwald schreef op 19-07-2026 om 19:43:

[..]

Wat een drukte. Het is eigenlijk wachten op dat het mis gaat. Wat niet te hopen is natuurlijk. Beetje zoals de Love Parade in Berlijn. Is nadat het zo mis ging aan zijn eigen succes ten onder gegaan.

Dit roep ik al jaren, zo bang dat het 'n keer mis gaat. 
Nog niet zolang geleden was het beleid geen bekende artiesten te laten optreden, omdat die extra bezoekers trekken.... en dat kan de stad niet aan. Helaas met het wisselen van de leiding is dat beleid verdwenen. 

Broodjebrie schreef op 19-07-2026 om 20:00:

[..]

Daar moest ik ook gelijk aan denken.

Dat is ook de reden dat wij vaak ergens een beetje aan de zijkant gaan staan. Of achterin. Mocht er iets gebeuren, staan we niet in de enorme menigte. Dat doen we bij concert at sea dus ook, maar nog een extra reden is dat er iemand in mijn vriendengroep in een rolstoel zit. Dan wil ie echt niet vooraan in de menigte staan.

Dat deed ik in het verleden ook, aan de zijkant gaan staan. 

Jou bericht doet me denken aan een vrouw in een rolstoel, die een aantal jaren geleden vast stond in de mensenmassa en geen kant meer op kon. Mensen zagen en hoorden haar niet, ze wou naar huis, we hebben haar naar het station gebracht vanaf de grote markt normaal 10 minuten, door de drukte 'n uur. 

Yumi schreef op 19-07-2026 om 23:58:

[..]

Dat deed ik in het verleden ook, aan de zijkant gaan staan.

Jou bericht doet me denken aan een vrouw in een rolstoel, die een aantal jaren geleden vast stond in de mensenmassa en geen kant meer op kon. Mensen zagen en hoorden haar niet, ze wou naar huis, we hebben haar naar het station gebracht vanaf de grote markt normaal 10 minuten, door de drukte 'n uur.

Jeetje!! 

Netherfield schreef op 18-07-2026 om 09:37:

Ik zie een mooie bh bij Miss Mary. Mijn huidige bh’s zitten niet goed, dus ik ga meten. Begint al met: doe een goed passende bh aan. Euh, waarom denk je dat ik ga meten?!? Heb nu een 85E, volgens Miss Mary’s meettabel in combinatie met mijn meetkunsten moet het 95C zijn. De laatste keer dat ik C had was ik 17 ofzo. Zucht. Ik sleep mezelf wel een keer naar de Livera ofzo. Grrrrr.

ik had precies hetzelfde. en ben dis idd maar gewoon naar livera gegaan en die hebben me opnieuw opgemeten (ben afgevallen dus had meer bh dan tiet zeg maar...)

Yumi schreef op 19-07-2026 om 23:45:

[..]

Dit roep ik al jaren, zo bang dat het 'n keer mis gaat.
Nog niet zolang geleden was het beleid geen bekende artiesten te laten optreden, omdat die extra bezoekers trekken.... en dat kan de stad niet aan. Helaas met het wisselen van de leiding is dat beleid verdwenen.

toen was het ook echt nog leuk. wij gingen naar Volumia op de waalkade toen ze net een beetje bekend begonnen te worden 700 jaar geleden. en de nacht doorhalen toen we op kamers woonden in de stad om de lopers uit te zwaaien die gingen starten.

ik ga al jaren niet meer. 

wel heb ik van familie begrepen dat het nu wel fijner is omdat ze veel meer eenrichtingsverkeer hebben ingesteld in de stad dus mensen lopen niet ook nog allemaal tegen elkaar in. 

de zomerfeesten (zo heten ze voor Nijmegenaren al noemt men het tegenwoordig vierdaagsefeesten) en zéker de vierdaagse hebben een speciaal plekje bij mij, maar de feesten ga ik niet meer heen.

Had even niet door dat de vakanties hier begonnen zijn. Dan kies ik altijd een wat tactischer moment om boodschappen te doen. 
Nu liep ik met allemaal ouders met kinderen door de winkel en dan heb ik nog de minste last van de huilende peuters. Liep nu een 6 jarig meisje dat een vriendje tegenkwam te kijken wat die moeder in de kar legde een daar commentaar op te leveren:
Kopen jullie chocopasta? Dat is zóóó ongezond!
Kopen jullie cola? Dat is zo slecht voor je tanden! 
Kopen jullie afwasmiddel?  Gelukkig hebben wij een vaatwasser, dan hoef ik nooit te helpen met afwassen!
Kind kan er weinig aan doen nog, die is zo opgevoed maar wat ben je dan voor ouder? En dat je dat nog toelaat als je zelf ook in de buurt loopt..........

Grindelwald schreef op 19-07-2026 om 21:13:

[..]

Ik dacht Berlijn maar inderdaad Duisburg. Het is in 2010 gebeurd las ik. Ik dacht dat het al veel langer geleden was.

Gek is dat. Ik had ook in m'n hoofd dat het Berlijn en zeker 20 jaar geleden was.

Anna76 schreef op 20-07-2026 om 14:41:

[..]

Gek is dat. Ik had ook in m'n hoofd dat het Berlijn en zeker 20 jaar geleden was.

Ben je niet in de war met het festival in Roskilde in 2000? Daar vielen 9 doden door verdrukking.

De lange schoolvakantie BAH. 

Kan niet eens mijn baantjes zwemmen in het zwembad.

Onprofessionele wijkagent die allemaal dingen deelt online op een nare manier. Al eerder op aangesproken maar nu klacht in gediend. 

Rokers op het terras. Ze staken nog net niet de een met de ander aan maar mijn shirt kan in de was en ik moet mijn pasgewassen haar even snuffelen, anders kan ik wel weer douchen. Helaas was er geen ander plekje op het terras vrij.

Dubbel

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.