Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Yumi schreef op 16-01-2026 om 18:30:

[..]

Lekker, zie het maar als een nieuwe start van 2026, waarin mooie dromen werkelijkheid worden

Inderdaad ♥️

Fijn dat de vakantie je goed gedaan heeft en je je weer wat beter voelt, Broodjebrie. 

Wat een heerlijk weer was het vandaag. Mijn was buiten gehangen en in het zonnetje gewandeld, mensen op de terrassen, werkend in de tuin, alsof de wereld ineens een stuk relaxter is ☺️

Ja heerlijk hè!
Zo’n grote tegenstelling tot een week geleden 😅.

Ja, het was heerlijk! Ik had een snoeiworkshop van fruitbomen in het zonnetje. Mijn vader had het me 20+ jaren geleden wel eens uitgelegd, dus een frisse kijk was welkom. Mijn appelboompje staat er weer netjes bij. 

Blij van een paar enorm fijne dagen met de liefste man van de hele wereld die  ik sinds 4 maanden de mijne mag noemen    
Het is vanaf het begin echt magisch tussen ons, ik geniet daar enorm van en misschien raar maar ik heb me echt nog geen 1 x echt aan hem geërgerd en ik weet dat dat dat omgekeerd ook zo is....
Ik ben een enorm geluksvogeltje!! 

gisteravond met de honden eruit en ik zag het noorderlicht 

moooie foto’s kunnen maken van het Noorderlicht.

Gaaf Inge en Hemke!

Mama-Inge schreef op 20-01-2026 om 05:24:

gisteravond met de honden eruit en ik zag het noorderlicht

Gaaf!

Ik zie vandaag allerlei prachtige foto's genomen in mijn woonplaats en ik had echt geen idee. Zo jammer. Ik was er zeker even voor naar buiten gegaan, had het graag gezien. 

Helaas was het noorderlicht in mijn woonplaats niet goed te zien, maar vrienden van ons stuurden schitterende foto's door. Hier is overigens wel al de hele dag zonnig en daar ben ik ook blij mee, want ik word niet blij van grijze druilerigheid.

Een bosje bloemen zojuist langsgebracht van iemand van de kerk die vanmiddag de kerkbalans brief kwam ophalen en hoorde wat er met me  is gebeurd.

lientje69 schreef op 20-01-2026 om 17:34:

Een bosje bloemen zojuist langsgebracht van iemand van de kerk die vanmiddag de kerkbalans brief kwam ophalen en hoorde wat er met me is gebeurd.

Wat lief!

Loulou39 schreef op 20-01-2026 om 17:37:

[..]

Wat lief!

Ja inderdaad.  Dat zijn de kleine lichtpuntjes, zulke dingen.

Hemke schreef op 20-01-2026 om 10:08:

moooie foto’s kunnen maken van het Noorderlicht.

Die van mij zijn helaas mislukt

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.