Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Ik heb zo'n Nijntje discobal en de afgelopen maanden kwam de zon niet hoog genoeg om haar te raken. Vandaag kwam in de huiskamer in met overal glinsteringen, eindelijk is de zon hoog genoeg. De lente komt er aaaaan

Net lekker buiten gewandeld in het halfdonker. Weinig mensen op straat. Heerlijke frisse buitenlucht lucht die ik kan opzoeken wanneer ik wil❤️
Het liefst ben ik nog vaker buiten.

Tickets gekocht voor Soldaat van Oranje! Wilde er sowieso nog heen met dochter, maar nu moest ik toch echt gaan kijken voor tickets.
En ook onze vliegtickets voor New York aangeschaft! In de herfstvakantie gaan we er eindelijk heen. In 2020 hadden we al geboekt, maar dat werd uiteraard geannuleerd toen.

Blij met mn nieuwe tablet die ik mijzelf cadeau gedaan heb. Ik koop dat soort gadgets niet zo snel voor mij zelf, ik denk er echt altijd heel erg goed overna. (Ik ben niet zo'n spontane koper, zeker niet met dingen die best wat kosten)

Ik ben de top 500 van de nineties op QMusic aan het luisteren. Ik was 12 in 1990 dus mijn hele tienertijd komt voorbij zeg maar. Ik kan bijna alles meezingen, daar word ik zó blij van!

Netherfield schreef op 29-01-2026 om 18:34:

Ik ben de top 500 van de nineties op QMusic aan het luisteren. Ik was 12 in 1990 dus mijn hele tienertijd komt voorbij zeg maar. Ik kan bijna alles meezingen, daar word ik zó blij van!

Jaaa genieten!!! Ik ben in de jaren 90 geboren, heerlijke lijst.

Ik heb een appelkaneelcake gebakken.

lientje69 schreef op 29-01-2026 om 20:22:

Ik heb een appelkaneelcake gebakken.

Oooh dat klinkt lekker.

Broodjebrie schreef op 29-01-2026 om 20:31:

[..]

Oooh dat klinkt lekker.

Hij is ook ( te ) lekker

Ben beetje laat begonnen aan m'n goede voornemens maar zit er lekker in! En morgen mn eerste opleidingsdag. Zin in! 

lientje69 schreef op 29-01-2026 om 21:13:

[..]

Hij is ook ( te ) lekker

Ik geloof je gelijk. Heb je nog wat over?

lientje69 schreef op 29-01-2026 om 21:13:

[..]

Hij is ook ( te ) lekker

Fijn dat je ervan kan genieten, ik gun je heel veel genietmomenten!

Auwereel schreef op 29-01-2026 om 22:05:

[..]

Fijn dat je ervan kan genieten, ik gun je heel veel genietmomenten!

Ik ook lientje69!🌸

En ik help graag proeven met eventuele volgende baksels 😇

Doordat ik wel eens iets doe zonder lang over na te denken was ik vandaag (donderdag) in Ahoy voor Golden Earring. 
Samengevat: Wow 
(Zaterdag of zondag pas kaartje gekocht)

BlairW schreef op 26-01-2026 om 23:24:

Tickets gekocht voor Soldaat van Oranje! Wilde er sowieso nog heen met dochter, maar nu moest ik toch echt gaan kijken voor tickets.
En ook onze vliegtickets voor New York aangeschaft! In de herfstvakantie gaan we er eindelijk heen. In 2020 hadden we al geboekt, maar dat werd uiteraard geannuleerd toen.

Wij hebben ook net tickets geboekt voor Soldaat van Oranje, in de meivakantie Ook maar meteen met hotelovernachting in de buurt. Nu al zin in 🥳

En wat gaaf trouwens, New York! Super leuk dat jullie er nu eindelijk heen kunnen

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.