Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Dochter heeft haar profielwerkstuk ingeleverd! Koste stress, zweet, tranen en wat hulp van deze moeder. 

Netherfield schreef op 31-01-2026 om 09:09:

Dochter heeft haar profielwerkstuk ingeleverd! Koste stress, zweet, tranen en wat hulp van deze moeder.

Oh wat een opluchting moet dat zijn.

Nu hopen dat ze een goed cijfer krijgt 🤞

Altijd zo`n stress met die werkstukken….

Ik heb net een stukje tuin gesnoeid. Een hemelsleutel afgeknipt, een bellenboom in fatsoen gesnoeid. Nu ben ik moe. Het tuinonderhoud wordt wat zwaarder met de jaren, maar in stukjes komt het toch voor elkaar. Het voorjaar komt eraan!

Vf_Watervrouw schreef op 29-01-2026 om 23:53:

Doordat ik wel eens iets doe zonder lang over na te denken was ik vandaag (donderdag) in Ahoy voor Golden Earring.
Samengevat: Wow
(Zaterdag of zondag pas kaartje gekocht)

Wij waren er ook gisteren inderdaad WOW 

Wat mij extra blij maakte ik stond vooraan aan het hek bij het hoofdpodium maar doordat het hek een hoek om ging stond er toch iemand voor me. Toch kon ik het heel goed zien. Maar precies toen Barry hay op dat podium kwam tikte de persoon voor me mij aan om even te ruilen. Super lief gaf me een heel blij gevoel dat een onbekende zomaar even haar plek afstond. 

Broodjebrie schreef op 29-01-2026 om 21:36:

[..]

Ik geloof je gelijk. Heb je nog wat over?

Mijn man  doet hard zijn best om ervoor te zorgen dat hij morgen op is. Heeft  er zelfs vannacht  van gegeten

Loulou39 schreef op 29-01-2026 om 22:28:

[..]

Ik ook lientje69!🌸

En ik help graag proeven met eventuele volgende baksels 😇

Van harte welkom hoor. Als ik het van te voren weet maak ik wel wat. Zoals  het er nu naar uit ziet ben ik voorlopig  nog niet aan het werk op hopelijk  nog een uurtje reïntegreren na. Ooit.

Ik heb eindelijk weer eens  een hele reeks ( ahum ) van 2 dagen achter  elkaar  5000 stappen  per dag gezet.
Dat lukt me niet zo vaak. Dus blij.

Pooh-Bear schreef op 31-01-2026 om 19:15:

[..]

Wij waren er ook gisteren inderdaad WOW

Wat mij extra blij maakte ik stond vooraan aan het hek bij het hoofdpodium maar doordat het hek een hoek om ging stond er toch iemand voor me. Toch kon ik het heel goed zien. Maar precies toen Barry hay op dat podium kwam tikte de persoon voor me mij aan om even te ruilen. Super lief gaf me een heel blij gevoel dat een onbekende zomaar even haar plek afstond.

Ik zat op de tweede ring, verder van het hoofdpodium kon bijna niet. Duurde eventjes voordat ik door had dat er een derde podium was (ik keek bij de eerste switch van het scherm naar donkere podia en weer terug..) 😁

Wat een logistieke helden ook: Cesars drumstel van hoofdpodium naar derde podium en weer terug. Ik kon drumsolo op het scherm zien en vanaf achterzijde op podium dichtbij.

Op een gegeven moment - weet niet meer welk nummer - stonden enkele mensen op de trap zodat ze konden staan/ springen zonder de zitters het zicht te belemmeren.

Paar mensen gingen voortijdig weg. Iedereen stond dus ik kon ruim staan met de laatste twee nummers.

Overvolle metro terug. Onderweg redelijk aantal eruit. Riepen enthousiast doei naar de reizigers, sommigen riepen doei terug. Stukje verder een gezin eruit zegt uitstappende zoon: nu is het weer een gewone metro 😅

(Setlist.fm lijkt heel accuraat weer)

Terug naar vandaag: kaartje gekocht voor vertel- en speelsessie van Cesar. 🍀

Vriend is drie weken weg en komt daarna hier intrekken. Dit was de eerste week en heb paar kastjes en dingen opgeruimd en hoop spullen weggedaan/weggegeven. Best lekker zen klusje! Vandaag de voorraadkast, de 'lalle open dingen la' en de pannen. Gister de badkamerkast en morgen dressoir en grote kast. Soort grote lente uitmesting

Werd net erg blij van een ontbijtje met zelfgebakken flensjes met mijn 'nieuwe' bonusgezin' 😊

Goed bezig Koettie!
Mooi moment om te ontspullen.

Fijn, Missholmes. 
En als je dat andere topic ook gelezen hebt waardeer je dit vandaag misschien nog wel extra.

Ik werd gisteren blij van een gezellige spellenavond.

3 leuke spellen gedaan in wisselende samenstellingen met 4 mensen die ik nog niet kende.

Echt iets onbenulligs!  .....
Ik ben al weken op reis en een heel eind van huis.    Dus ik heb All You Need deze Kerst moeten missen.
Heb ik  vandaag ontdekt dat de hele uitzending op YouTube staat!  Leuk! 

https://www.youtube.com/watch?v=7xWbq0VUXEE

Dank je Beter Laat; ga het vanmiddag meteen kijken….Woon in het buitenland….

Ik vond het dit jaar jammer dat ze geen studiogasten hadden.. geen laatste verrassingen. Mistte toch iets.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.