Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
rionyriony
04-02-2026 om 06:59
Ik heb de dingetjes, voetzooltjes en teentjes, voorheen bericht, inmiddels getekend en een stukje van het zwarte canvas-lapje ingesmeerd met lijm dus dat ga ik binnenkort uitknippen, eerst één keer en valt het goed uit, nog drie keer.
Als dat helemaal klaar is dan gaat zijn kop eraf. Klinkt nogal gemeen en definitief, maar ik wou zijn hoofd remodelleren en ook de vulling in zijn lijf wat anders verdelen en verminderen.
Het is altijd eenvoudiger, op een bepaalde manier, om zo'n beest from scratch zelf te maken, kost veel minder moeite, en je hebt dan meer mogelijkheden, maar ik had niet zulke mooie stof als waar dit beestje van gemaakt was en ook als je iets vermaakt dan heb je al iets wat je kan verbeteren (nou ja volgens je eigen smaak dus) wat ook een anker geeft. Het beste is allebei te doen. Ik heb nog een stuk bont, maar de kleur is toch niet helemaal precies wat optimaal staat op die plek. Golden Retriever-kleur maar nét niet realistisch.
Het zou helpen als ik minder rugpijn had. Die is al een stuk beter dan enkele dagen geleden, maar nog steeds ben ik meer beperkt dan eerst en hij geeft voortdurend waarschuwingen dat ik me moet inhouden.
Koettie
04-02-2026 om 07:07
Vriend komt vanavond thuis slapen na twee weken werken in het buitenland. En dan gaat ie morgen op wintersport voor 1,5e week dus meteen weer pleiten. Maar zin in vanavond en morgenochtend.
Toevallig begin ik later want heb in de avond een evenement van werk dus komt perfect uit!
Groentetuin
04-02-2026 om 08:32
Roos57 schreef op 04-02-2026 om 08:21:
collega s die dichtbij wonen en spontaan komen werken 💪🏻
Dat ik gestopt ben met werken! Ik woon dicht bij mijn werk en t is bij ons ook gebruikelijk dat bij zulke weerssituaties mensen die dichtbij wonen komen werken zodat de mensen van ver niet de straat op hoeven.( En logisch vind ik) Maar ik ben zo bang voor gladheid!
Door jouw post denk ik" o ja"en ben ik extra blij dat ik niet meer hoef
Lollypopje
04-02-2026 om 08:35
ik ben vandaag jarig en dan zag ik best wel tegen op, omdat door een buikgriep 3 weken terug mijn gezondheid heeft wel is verslechterd en ik niet eens een kwartiertje visite aankan.
Daarom vroeg ik op Instagram of mensen mij misschien een kaartje wilden sturen en ik ben er overstelpt al en vandaag komt er nog meer. Zelfs met een paar kleine cadeautjes.
En ook van mijn familie cadeaus gehad waar ik echt heel blij van word (o.a. lego Wall-E en Eve 😍)
Zo is vandaag toch nog een fijne en blije dag ook al ben ik eigenlijk te ziek om hetvieren. Ik voel me nu vandaag toch echt wel heel erg jarig😊
BlairW
04-02-2026 om 08:37
Gefeliciteerd Lollypopje! Fijne dag gewenst 😘
Dat het hier 5 graden is en er niks aan de hand is qua gladheid 😊
Bakblik
04-02-2026 om 08:38
Lollypopje schreef op 04-02-2026 om 08:35:
ik ben vandaag jarig en dan zag ik best wel tegen op, omdat door een buikgriep 3 weken terug mijn gezondheid heeft wel is verslechterd en ik niet eens een kwartiertje visite aankan.
Daarom vroeg ik op Instagram of mensen mij misschien een kaartje wilden sturen en ik ben er overstelpt al en vandaag komt er nog meer. Zelfs met een paar kleine cadeautjes.
En ook van mijn familie cadeaus gehad waar ik echt heel blij van word (o.a. lego Wall-E en Eve 😍)
Zo is vandaag toch nog een fijne en blije dag ook al ben ik eigenlijk te ziek om hetvieren. Ik voel me nu vandaag toch echt wel heel erg jarig😊
Gefeliciteerd en geniet ervan! 💐🥯🍦🍫
Herfstappeltaart
04-02-2026 om 08:39
Wat fijn Lollypopje. Van harte gefeliciteerd en ik wens je (toch) een fijne dag en in de toekomst veel verbetering van je situatie!
💐🍀🌻
Roos57
04-02-2026 om 08:40
Gefeliciteerd 🥳. Fijne dag gewenst!!!
Groentetuin
04-02-2026 om 08:52
gefeliciteerd Lollypopje! Fijne dag en veel kaartjes toegewenst , geniet ervan!
madee
04-02-2026 om 08:59
Lollypopje van harte gefeliciteerd 🥳
Ik hoop dat je er een fijne dag van kunt maken met jezelf en veel kaartjes en berichtjes 📮
lientje69
04-02-2026 om 09:10
Van harte gefeliciteerd lollypopje! Dat je ondanks alles toch een fijne dag mag hebben. En wat leuk zeg zoveel kaartjes krijgen. Dan voel je je extra jarig. 
Evaluna
04-02-2026 om 09:20
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag 💐
Dat je je maar flink jarig mag voelen 🥳🌺🎉🎊🎈