Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Weer wezen hardlopen! Ik vind het steeds weer een overwinning, van tevoren geen zin, maar euforie van het slagen maakt alles weer goed.

Van mijn drie potjes witte druifjes-bolletjes die zo leuk zijn opengegaan op tafel.

Hier was ook even een zonnetje en ook weer regen zo af en toe.
En idd zonnepanelen en een beetje om de knop om denken, de 16-21.
Ligt een witte was te wachten om in de machine te kunnen.
Morgenochtend dan maar 

t is een klein iets, ik lees van Herfst appeltaart haar bakje met witte druifjes,
Zo gaat bij mij de amaril nog wather steeds open. 

ik heb een positieve reactie op mijn sollicitatie gekregen  binnenkort kennismakingsgesprek 

Broodjebrie schreef op 17-02-2026 om 17:48:

ik heb een positieve reactie op mijn sollicitatie gekregen binnenkort kennismakingsgesprek

Wat leuk voor je, komt vast goed 

leuk, en suc6 BroodjeBrie 

Broodjebrie schreef op 17-02-2026 om 17:48:

ik heb een positieve reactie op mijn sollicitatie gekregen binnenkort kennismakingsgesprek

Wat goed!! Ik ga heel hard duimen!

Leuk Broodjebrie!  Ik duim mee. 

dank jullie welm

Wat goed Broodjebrie! Gaat vast  lukken

madee schreef op 17-02-2026 om 08:24:

[..]

Ik heb er ook van genoten, zo mooi al die küren

Vanavond weer, korte kuur vrouwen om tien voor tien op Eurosport. 

Zal wel moeten opblijven of het moeten opnemen, want de uitzending van kanaal 25 is altijd gestoord op mijn slaapkamer tv. Denk in ieder geval opnemen. Bij mij geeft streaming tv geen mooi beeld; niet van een kwaliteit voor beeldpuristen in ieder geval. 

Van die mannen die me vanavond spontaan hielpen toen ik eerst: mijn autoband niet opgepompt kreeg, en daarna met een lege accu stond

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.