Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Yumi schreef op 24-03-2026 om 19:17:

[..]

Grappig, zoeken op blauwe garnalen levert pad thai op Nog nooit gezien, leuk Koettie!

blue-velvet-shrimp-1024x598.jpg

Ja, ze zijn echt heel schattig! 

Koettie schreef op 24-03-2026 om 20:01:

[..]

Mooi ook!

Yumi schreef op 24-03-2026 om 19:20:

Moe van het opnieuw inrichten van mijn slaapkamer en blij met mijn nieuwe bed. Wat zal ik lekker slapen vanavond 🛌

Zo te lezen kan je daar vannacht heerlijk van uitrusten! Geniet ervan!

Toch weer de keus gemaakt om te solliciteren. Misschien niet persé iets om vrolijk van te worden maar wel blij dat ik deze keus gemaakt heb.
Vorig jaar duurde het ook wel even dus ik verwacht dat ik ook nu niet snel ander werk heb. 
Maar het fijne is dat ik nu zoek terwijl ik werk heb dus die druk is in ieder geval weg

Koettie schreef op 24-03-2026 om 20:01:

[..]

Oooo garnaaltjes zijn zo leuk! 💙Ik word er altijd zen van. Ze zoeven zo rustig rond, en dan druk bezig met die pootjes om te eten. Ik kijk graag even naar mijn aquarium om ze te observeren. Instant rust in mijn hoofd. Ik heb yellow laser stripe. Heel veel inmiddels 

Ik werd blij van de regen! Ik kon zowaar naar buiten zonder al teveel zorgen over de pollen. Het ging goed, gelukkig. Regenjas aan en dansend door de regen.

ToetieToover schreef op 25-03-2026 om 21:19:

[..]

Oooo garnaaltjes zijn zo leuk! 💙Ik word er altijd zen van. Ze zoeven zo rustig rond, en dan druk bezig met die pootjes om te eten. Ik kijk graag even naar mijn aquarium om ze te observeren. Instant rust in mijn hoofd. Ik heb yellow laser stripe. Heel veel inmiddels

Die zijn mooi! Heb vanavond een nieuwe bak gestart. Daar komen gele garnalen in, en andere planten. Leuk en heel zen inderdaad! 

Ik  werd blij van het feit, dat ik na 1,5 jaar oefenen, mee kon doen met een Ierse jamsessie in een pub. En dat ik het durfde! Ik speel zelf fluit

ToetieToover schreef op 25-03-2026 om 21:22:

Ik werd blij van de regen! Ik kon zowaar naar buiten zonder al teveel zorgen over de pollen. Het ging goed, gelukkig. Regenjas aan en dansend door de regen.

Ja fijn he, ik merkte ook echt verschil. 

Op NPO start de eerste 2 afleveringen "Het verhaal van Nederland", vertaald/gepresenteerd door Daan Schuurmans, over de Tweede Wereldoorlog. Heerlijk om Daan te horen, hij heeft mooie stem en die serie 'het verhaal van nederland' waren voorheen ook goed in elkaar gezet

Gisteren eindelijk mijn vakantie teruggekregen van m’n werk. Dus vandaag eindelijk kunnen boeken.

Lexus schreef op 25-03-2026 om 21:35:

Ik werd blij van het feit, dat ik na 1,5 jaar oefenen, mee kon doen met een Ierse jamsessie in een pub. En dat ik het durfde! Ik speel zelf fluit

Gaaf hoor Lexus!

lientje69 schreef op 26-03-2026 om 15:31:

[..]

Gaaf hoor Lexus!

Dank je! Het was eng maar zo leuk

Lexus schreef op 25-03-2026 om 21:35:

Ik werd blij van het feit, dat ik na 1,5 jaar oefenen, mee kon doen met een Ierse jamsessie in een pub. En dat ik het durfde! Ik speel zelf fluit

Wat leuk dit!

ik heb een nieuwe baan!!!   

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.