Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Koettie
04-04-2026 om 13:33
Broodjebrie schreef op 04-04-2026 om 08:09:
[..]
Dan nog. als ik via de telefoon bedreigd zou worden zou ik ook trillen op m'n benen.
Maar ik neem aan dat je hier ook trainingen voor krijgt.
Yes, het is niet een onbekend deel van het werk. Via telefoon is dan nog 'makkelijk'. Maar niet oke en zeker niet naar de mensen van het secr die er inhoudelijk niets mee te maken hebben.
Broodjebrie
04-04-2026 om 13:45
Koettie schreef op 04-04-2026 om 13:33:
[..]
Yes, het is niet een onbekend deel van het werk. Via telefoon is dan nog 'makkelijk'. Maar niet oke en zeker niet naar de mensen van het secr die er inhoudelijk niets mee te maken hebben.
Snap ik helemaal.
Broodjebrie
04-04-2026 om 13:46
ik ben blij dat ik bij de fietsenmaker niks hoefde te betalen. Er was iets met 1 van de remkabels en dat had ie binnen 10 minuten gefikst. Hoefde niks af te rekenen, superfijn. Was bang dat er een kabel vervangen moest worden maar blijkbaar zat ie klem, op de 1 of andere manier.
Auwereel
04-04-2026 om 14:37
Blij dat ik heerlijk met de kinderen, verloofde van dochter en schoonvader-to-be uitgebreid geluncht en bijgepraat heb.
Jujubee
04-04-2026 om 15:54
Dat ik een gratis nieuwe oplader gekregen heb na een simpel e-mailtje dat de oude het niet meer deed na vijf maanden. Was via Bol.com en had slechte reviews gelezen over die partners' klantenservice, maar ik kreeg meteen een nieuwe, dus heel fijn. Geen idee hoe lang hij meegaat, maar het scheelt toch weer 30 euro. Vroeger had ik gewoon een nieuwe besteld, maar ik dacht: je kan het toch proberen? Na vijf maanden hoort iets nog gewoon te werken natuurlijk.
Ik werd ook erg blij met het thuiskomen van het werk vandaag. Mijn (leen)hond stond kwispelend op me te wachten, heerlijk. Dat wiebelkontje, daar word ik zo vrolijk van. Hij had op bed liggen slapen, de boef. Dat wil hij elke avond. Dan ligt hij helemaal tegen me aan geperst, zo schattig. Straks geef ik hem niet meer terug. Zo gezellig hebben we het.
De eerste week was even afzien en aanpassen, maar nu weet ik niet beter en vind ik het echt heel leuk dat hij er is.
Ted68
04-04-2026 om 16:27
Van het Werken in de tuin; we hebben veel gedaan, hond en katten zijn erbij, en ik moest net onze paardjes uit de woonkamer jagen….We hebben grote tuindeuren die openstaan. En het echtpaar besloot zelfstandig op onderzoek te gaan….
Broodjebrie
04-04-2026 om 16:33
Ted68 schreef op 04-04-2026 om 16:27:
Van het Werken in de tuin; we hebben veel gedaan, hond en katten zijn erbij, en ik moest net onze paardjes uit de woonkamer jagen….We hebben grote tuindeuren die openstaan. En het echtpaar besloot zelfstandig op onderzoek te gaan….
Wahaha het is weer eens wat anders dan een paard in de gang
Beterlaat2021!
04-04-2026 om 17:22
Jujubee schreef op 04-04-2026 om 15:54:
Ik werd ook erg blij met het thuiskomen van het werk vandaag. Mijn (leen)hond stond kwispelend op me te wachten, heerlijk. Dat wiebelkontje, daar word ik zo vrolijk van. Hij had op bed liggen slapen, de boef. Dat wil hij elke avond. Dan ligt hij helemaal tegen me aan geperst, zo schattig. Straks geef ik hem niet meer terug. Zo gezellig hebben we het.![]()
De eerste week was even afzien en aanpassen, maar nu weet ik niet beter en vind ik het echt heel leuk dat hij er is.
Ja Jujubee, dat herken ik. Lekker tegen je buik aankruipen en dan diep zuchten. Helaas heb ik geen hond meer....
Mijn oppashondje wil ook graag op bed, het blijkt dat ze dat bij haar eigen familie ook doet. Mijn ervaring is wel dat het op den duur, als de hond iets gaat mankeren en je uit je slaapt houdt, het heel lastig is om het op bed slapen weer af te wennen.
BlairW
04-04-2026 om 17:53
Van de jumbo. Dochter zag een pak hagelslag staan met een sticker met daarop “ja cadeautje voor jou”. Dat zijn dus producten die je gratis mee mag nemen 😊 toch lekker meegenomen! Leuk, zo’n kleine verrassing in de supermarkt 🥰
Dorestad
04-04-2026 om 18:19
Van 15 kilometer wandelen door velden en bos. En daarbij een reeënsprong van 8 stuks gezien. Elk moment kan de sprong uiteenvallen nu de winter voorbij is. De vrouwtjes gaan dan hun jongen krijgen. Heb ook weer een flinke dosis daslook geknipt. Echt qua afmetingen vele voetbalvelden daslook tegen gekomen.
Véél speenkruid en bosanemonen. Bloesem in bloei. Heerlijk ruikend. Veel hommels.
Loulou39
04-04-2026 om 18:59
Ted68 schreef op 04-04-2026 om 16:27:
Wat leuk!! Al die dieren, en nu wil ik ook paardjes 😁
Loulou39
04-04-2026 om 19:02
Broodjebrie schreef op 30-03-2026 om 14:41:
ik heb een nieuwe baan!!!
![]()
Wat goed! Gefeliciteerd! 🎊💕💃🏻
(Spuit elf, maar niet minder gemeend 😁, zo leuk voor je!)
Broodjebrie
04-04-2026 om 19:27
Loulou39 schreef op 04-04-2026 om 19:02:
[..]
Wat goed! Gefeliciteerd! 🎊💕💃🏻
(Spuit elf, maar niet minder gemeend 😁, zo leuk voor je!)
Haha dank je wel ♥️