Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Bedankt alle duimers! 😁❤️ 

Wat fijn dat je gesprek goed ging Jujubee. Dat komt vast helemaal goed met jou dan  
Wil je nog een keer meelopen daar ook, zodat je een beter beeld krijgt? 

Ik heb komende maandag mijn gesprek. Is eigenlijk mijn werkdag maar ik had heel toevallig vrij genomen vanwege iets anders (wat ik nu dus helaas deels af moet zeggen). Maar het is wel een heel gewilde baan denk ik. Ik kan me dus niet voorstellen dat ik het ga worden.
Al duim ik zelf heel hard mee want vandaag was het weer drama op mijn huidige werk. Zoveel stress kan echt niet gezond zijn! 
Ik word echt doodmoe van het aanhoren van collega die om de 10 minuten zegt dat het niet leuk meer is en dat ie het niet meer ziet zitten 🤔

Yumi schreef op 09-04-2026 om 19:37:

[..]

Leuk voor jullie Blair, geniet ervan!

Dank je! En het wordt nog beter voor dochter. Bij de ziggo show wilde ze heel graag een shirt kopen, maar de rij was zo lang dat het niet lukte. Daarna zijn we naar de show in Antwerpen gegaan om hem dan daar aan te schaffen, waren ze daar niet te koop 🤦🏼‍♀️ maar nu vanavond kwam ze op vinted eindelijk na weken een maat s tegen, dus die heb ik meteen gekocht! Ze is zo ontzettend blij, want dit shirt wilde ze echt heel graag 🥰 

BlairW schreef op 09-04-2026 om 21:50:

[..]

Dank je! En het wordt nog beter voor dochter. Bij de ziggo show wilde ze heel graag een shirt kopen, maar de rij was zo lang dat het niet lukte. Daarna zijn we naar de show in Antwerpen gegaan om hem dan daar aan te schaffen, waren ze daar niet te koop 🤦🏼‍♀️ maar nu vanavond kwam ze op vinted eindelijk na weken een maat s tegen, dus die heb ik meteen gekocht! Ze is zo ontzettend blij, want dit shirt wilde ze echt heel graag 🥰

Achh wat super voor haar! 

Leuk om te lezen hoe je over je dochter en jullie gezamenlijke passie schrijft  

Yumi schreef op 09-04-2026 om 22:41:

[..]

Achh wat super voor haar!

Leuk om te lezen hoe je over je dochter en jullie gezamenlijke passie schrijft

Dat is lief! Het is ook echt leuk om dit zo met haar te delen 🥰 ik kan oprecht wel zeggen dat ik haar als puber heel leuk vind haha! Weet niet of ik dat over een paar jaar nog zeg, maar dat gaan we merken 🤣

Van mijn twee kleinkinderen die schaterend voor de t.v. zitten (ze kijken naar de Smurfen)

Blij van mijn volkstuintje. Vorige jaar een proefstukje gehad, dat was het niet. Nu een eigen stukje en het is zo'n mooi plekje. Kasje, schuurtje, terrasje erbij. Ben nu alles aan het opruimen. Steeds als ik er geweest ben benieuwd ik zo blij.

Nu moet ik aan Rust en Vreugd denken. 🙂
Geniet van je tuintje en van het buiten zijn met dit lekkere weer.

RavIvaR schreef op 10-04-2026 om 15:38:

Nu moet ik aan Rust en Vreugd denken. 🙂

Haha ja ik ook 

RavIvaR schreef op 10-04-2026 om 15:38:

Nu moet ik aan Rust en Vreugd denken. 🙂

Haha ik ook al. Leuke serie overigens 

Pooh-Bear schreef op 10-04-2026 om 16:49:

[..]

Haha ik ook al. Leuke serie overigens

Ik kijk ook, heel simpel maar het kneuterige en gemopper onderling, heerlijk 

Van een weekendje mijn oude vak uitoefenen op het leukste festival wat ik ken, met allemaal extreem leuke mensen Ook zo blij dat ze me nog gevraagd hebben nadat ik vorig jaar door een buikgriep op het allerlaatste moment moest afzeggen. Ik vind m’n nieuwe vak ook heel erg leuk, maar ook heerlijk om dit weer even te doen. 

Én van het feit dat er vandaag 3 veelbelovende huizen op Funda kwamen! Twee weken geleden voor het eerst op iets geboden wat we écht zagen zitten maar niet gelukt, en sinds dien echt niks leuks meer gezien, werd bijna bang dat het het enige echt leuke huis ooit ging zijn (onzin natuurlijk) maar wel heel fijn dat er nu ineens meerdere zijn. En voor alledrie al een bezichtiging gescoord. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.