Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Vandaag nog een draak van een werkdag en dan anderhalve week vrij! Dan door naar Carré voor concert van ANOHNI. Zoveel zin in, wil het al jaren live zien. Morgen eigenlijk nog een opleidingsdag maar ik ga hem skippen. Toe aan vakantie. 

Broodjebrie schreef op 15-04-2026 om 20:03:

ik ben blij dat mijn vader een pacemaker heeft. Vandaag moest hij voor wat onderzoeken naar het ziekenhuis en zijn hart functioneert slechter dan vorig jaar. Hij is er zelf nuchter onder maar ik ben echt zo blij dat de pacemaker hem in leven houdt..

Blij dat er af en toe een klein moment is dat ik me geestelijk weer even " normaal  " voel.  Dwz even geen verdriet / hoofdpijn/ duizeligheid.  Meestal als ik in de auto kort ergens naar toe rij. Radio aan, even mee zingen. Voel ik me kort weer even normaal.  Tot uitstappen. Dan merk ik weer dat ik fysiek niks kan. En na iets fysieks doen, is mijn hoofd ook weer van de rel. Maar die korte momenten : goud!

och Lientje, ik gun jou veel meer van dat soort momenten.

Vera8 schreef op 16-04-2026 om 17:23:

och Lientje, ik gun jou veel meer van dat soort momenten.

Dank je  Vera, lief!

Dochter is vandaag een lunchroom binnen gestapt en heeft gevraagd of ze werk voor haar hebben. Trots, want een jaar geleden had ze dat niet gedurfd!

Het gaat eindelijk  wat beter met oudste.

We zijn een weekendje weg, Utrechtse heuvelrug. Heerlijk. 

lientje69 schreef op 17-04-2026 om 13:55:

Het gaat eindelijk wat beter met oudste.

Fijn lientje zorgen om een kind zijn zo naar.

Netherfield schreef op 17-04-2026 om 18:24:

We zijn een weekendje weg, Utrechtse heuvelrug. Heerlijk.

Geniet ervan!

Blij met mijn aankopen voor de slaapkamer, vorige maand mijn nieuwe bed gekocht. Toen het werd bezorgd bleek de combinatie met de andere meubels minder dan verwacht. De verhouding was zoek, en qua kleur vond ik het niks, verf lost die verhouding niet op.... dus bezint eer ge begint 
Uiteindelijk blijft alleen de vloer, zonnewering en gordijnen en verder is alles nieuw, zelfs het dekbed en de dekbedovertrekken. Geld moet rollen dan blijft de economie draaien

Blij dat ik ben ingeloot voor tickets van Ronald Goedemondt!! Heb 4 kaarten, dochter gaat mee en een vriend. De plaatsen werden automatisch toegewezen en we zitten gewoon op rij 4 😁

Eindelijk weer beetje rust in mn lijf. Gister mn feestavond afgezegd en om 10 uur mn bed in gedoken, heerlijk. Vriend is wel gegaan dus die slaapt voor het laatst thuis, morgen bed uit elkaar en laatste dingen inpakken voor samenwonen. 
Vanmorgen even gesport en net de badkamer schoongemaakt met muziek. Straks de rest even doen en met vriendin de stad in. 

Mn schouders zitten iig niet meer in mn nek van de spanning! 

Ik ben blij dat ik eindelijk kon ontspannen vanmorgen bij een vroege yin yoga sessie van mijn vriendin. Mijn hoge fysieke spanningsniveau voelde ik wel, maar dat het zo erg was heb ik vandaag pas ontdekt. Mijn lichaam ging helemaal trillen en schudden en nu ben ik doodmoe. Ik heb daarna nog wat rondgerend met huis- tuin en keukenklusjes (ook heel bevredigend, voor de ‘have-done’-lijst). Ik ga verder proberen te vertragen en in de ontspanning te blijven. Moeilijkste opgave voor mij: blijven voelen en de spanning en vermoeidheid niet wegdrukken. Voelt zó lekker nu 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.