Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

lientje69 schreef op 30-04-2026 om 19:08:

[..]

Ik duim even hard voor je!

Ik ook!

wat lief!! Ik heb vandaag niks meer gehoord en kan jullie duimen dus goed gebruiken 🤞🏻🤞🏻

stokstaart schreef op 30-04-2026 om 22:23:

wat lief!! Ik heb vandaag niks meer gehoord en kan jullie duimen dus goed gebruiken 🤞🏻🤞🏻

Goed om te weten 🤞

Van de voorstelling Willem van Oranje waar ik vanavond met een vriendin naartoe geweest ben. Zat goed in elkaar met een combinatie van een draaiende tribune en film effecten.

stokstaart schreef op 30-04-2026 om 22:23:

Ook van mij! 🤞🏼

ik duim nog even door.
Zelf ben ik blij omdat ik onderweg ben naar een dagje stad met een vriendin. Ik ben al zo lang niet meer bij haar op bezoek geweest omdat we er ver uit elkaar wonen.

Succes Stokstaart! Hopelijk hoor je snel wat

Xandora schreef op 01-05-2026 om 00:43:

Van de voorstelling Willem van Oranje waar ik vanavond met een vriendin naartoe geweest ben. Zat goed in elkaar met een combinatie van een draaiende tribune en film effecten.

Ja, wel een aanrader dus?

Ik was afgelopen week naar Soldaat van Oranje geweest. Vond ik ook echt heel mooi met de draaiende tribune en alles

HAHA!wait..what schreef op 01-05-2026 om 12:18:

[..]

Ja, wel een aanrader dus?

Ik was afgelopen week naar Soldaat van Oranje geweest. Vond ik ook echt heel mooi met de draaiende tribune en alles

Zeker een aanrader, en als je in het midden zit en dan rond rij 20/26 zit heb je ook mooi overzicht, je zit dan ook iets hoger.

Ik zat op rij 27 in het midden. Helaas zat de techniek voor mij, dus keek op/over de schermen van hun. Ik ben niet zo groot dus moest af en toe op t puntje van mn stoel gaan zitten om te zien wat er voor op het podium gebeurde en je zag de mimiek op de gezichten niet goed.

Joepie de deeltijdkindere. Van de buurman van na 2 weken vakantie weer naar hun moeder. 
Morgenochtend niemand om 07.00 op de trampoline...........
Wel jammer dat de wekker morgen vroeg gaat maar misschien zondag de kans om wat langer te slapen. 

Blij, dat ik nu niet in een huisje op de Veluwe zit.....
Er is nu ook al brand in Kootwijk.

Het is al half vijf… zou Stokstaart al iets gehoord hebben? 🤔 

Beterlaat2021! schreef op 01-05-2026 om 16:19:

Blij, dat ik nu niet in een huisje op de Veluwe zit.....
Er is nu ook al brand in Kootwijk.

En bij Harderwijk en gisteren bij Ermelo. Gelukkig zijn deze allemaal onder controle.

Netherfield schreef op 01-05-2026 om 16:32:

Het is al half vijf… zou Stokstaart al iets gehoord hebben? 🤔

Vraag ik me ook af

Ik ben blij dat deze voor mij zware week achter de rug is.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.