Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Broodjebrie
01-05-2026 om 17:37
Netherfield schreef op 01-05-2026 om 16:32:
Het is al half vijf… zou Stokstaart al iets gehoord hebben? 🤔
Als het bij haar net zo gaat als bij mij, waarschijnlijk niet 
HAHA!wait..what
01-05-2026 om 18:30
Ik mocht vandaag een paar uurtjes meelopen en zou vandaag ook gebeld worden maar helaas niks gehoord. Ze was wel enthousiast en dit zou ze doorgeven aan leidinggevende. Ze verwachtte dat hij vandaag zou bellen maar helaas...
Wel kreeg ik een telefoontje van een ander bedrijf dat ik op gesprek mag komen. Totaal niet verwacht want enorm populair..
Maar waarschijnlijk heeft het goede woordje die iemand zou doen voor mij, toch goed uitgepakt haha 
HAHA!wait..what
01-05-2026 om 18:33
Hopelijk heb je inmiddels positief bericht ontvangen, Stokstaart!
En Broodjebrie; weet jij inmiddels al meer? Ik dacht dat je ander werk had of zijn jullie er nog niet uitgekomen samen?
Broodjebrie
01-05-2026 om 19:03
HAHA!wait..what schreef op 01-05-2026 om 18:33:
Hopelijk heb je inmiddels positief bericht ontvangen, Stokstaart!
En Broodjebrie; weet jij inmiddels al meer? Ik dacht dat je ander werk had of zijn jullie er nog niet uitgekomen samen?
Jawel, ik heb een startdatum. Maar de planner is nog met vakantie dus ik word volgende week weer gebeld. Ze kunnen vanaf de voorgestelde datum neer uren bieden in ieder geval
Broodjebrie
01-05-2026 om 19:04
Familielid moest vandaag voor onderzoek naar het ziekenhuis en ze hebben niks verdachts gevonden gelukkig. Wat een opluchting zeg!
Tuinfluiter
01-05-2026 om 19:18
Vandaag genoten van het lekkere weer. Eerst op de golfbaan en daarna thuis in de tuin waar we buiten hebben gegeten met het rustgevende geluid van het kabelende water van een waterornament van onze buren op de achtergrond.