Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

ToetieToover schreef op 08-05-2026 om 09:22:

Ik ben gevraagd voor een andere functie binnen het bedrijf waar ik nu werk. Groot bedrijf, en ik ben al dik 50, dus ik werd er wel blij van dat mijn talenten goed passen. Geen idee of ik het ga doen, het was ‘slechts’ een kop koffie en het zou betekenen dat ik mijn onlangs afgeronde studie niet meer ga gebruiken. Toch vleiend als ze je vragen

Wat goed en zeker een compliment 😊 Is het een heel andere functie?

stokstaart schreef op 08-05-2026 om 11:43:

ooh wat goed en tof HAHA en Toetie!
Ik heb meegelopen deze week en uitgenodigd voor ronde 2. Ze waren nog steeds erg van me onder de indruk 👯

Jaaa, wat leuk en goed 🥳

Ik word helemaal blij van deze positieve verhalen

Talpa legt opnames Massa is kassa stil na veroordelingen Gillis

Talpa legt de opnames van Familie Gillis: Massa is kassa voorlopig stil. Dat bevestigt een woordvoerder na berichtgeving van RTL Boulevard. De zender laat weten niet te filmen ‘zolang er sprake is van hoger beroep of cassatie’ in de zaken tegen Gillis.

Hè hè eindelijk, waarom heeft dat zo lang moeten duren??

Beterlaat2021! schreef op 08-05-2026 om 15:49:

Talpa legt opnames Massa is kassa stil na veroordelingen Gillis

Talpa legt de opnames van Familie Gillis: Massa is kassa voorlopig stil. Dat bevestigt een woordvoerder na berichtgeving van RTL Boulevard. De zender laat weten niet te filmen ‘zolang er sprake is van hoger beroep of cassatie’ in de zaken tegen Gillis.

Hè hè eindelijk, waarom heeft dat zo lang moeten duren??

Waarom zou je een programma stop zetten als er nog niemand is veroordeeld? Je bent onschuldig tot het tegendeel is bewezen, dus dan is er ook helemaal geen reden om het programma niet uit te zenden natuurlijk.

HAHA!wait..what schreef op 08-05-2026 om 12:29:

[..]

Wat goed en zeker een compliment 😊 Is het een heel andere functie?

Het is inderdaad iets heel anders, nou ja; het raakt ergens wel taken die ik nu doe. De functietitel is werkelijk onbegrijpelijk en de inhoud van de vacature lijkt mij maar half van toepassing. Ik ben niet zo goed in mezelf waarderen, helaas. Ik zou op zoiets nooit zelf solliciteren en ik denk ergens diep van binnen dat ze vast wanhopig zijn als ze gaan sourcen. Die gedachte probeer ik stevig uit te bannen 

BlairW schreef op 08-05-2026 om 16:22:

[..]  Waarom zou je een programma stop zetten als er nog niemand is veroordeeld? Je bent onschuldig tot het tegendeel is bewezen, dus dan is er ook helemaal geen reden om het programma niet uit te zenden natuurlijk.

Naar mijn menig is het sowieso absurd dat ze over deze 'vakantiehuis-melker' een TV serie hebben.  Ik kijk er niet naar hoor. 

Beterlaat2021! schreef op 08-05-2026 om 16:58:

[..]

Naar mijn menig is het sowieso absurd dat ze over deze 'vakantiehuis-melker' een TV serie hebben. Ik kijk er niet naar hoor.

Ik vind het ook een vreselijke man om naar te kijken, maar wat BlairW zegt, onschuldig tot het tegendeel is bewezen. 

De opgenomen afleveringen zullen nog wel te zien zijn voorlopig, maar gelukkig zijn er nog veel andere tv zenders.

[..]

Naar mijn menig is het sowieso absurd dat ze over deze 'vakantiehuis-melker' een TV serie hebben. Ik kijk er niet naar hoor.

Vergeet de mishandeling van zijn ex niet, maar ook daarvoor is hij onlangs veroordeeld, dus eerder wat er geen reden om met de serie te stoppen. 

HAHA!wait..what schreef op 08-05-2026 om 12:28:

[..]

Ja, ik ben ook heel blij

Het zijn 2 hele verschillende bedrijven. Bedrijf 1 waar ik meegelopen heb valt onder cao ziekenhuizen (functie medische administratie).

En bedrijf 2 valt meer onder overheid. Om het even zo te zeggen, zonder naam te noemen; daar kwam ik toen ik zelf zonder werk zat. Een hele lieve vrouw begeleidde me toen ik op zoek was naar ander werk en zij had me nu getipt dat een functie daar vrij kwam en dat ze dat echt wat voor mij vond! Ze heeft ook een goed woordje voor me gedaan en belde me net, op haar vrije dag terwijl ze op het punt stond om een dagje weg te gaan, nog snel even op omdat ik haar een berichtje had gestuurd dat ik uitgenodigd was voor een gesprek Dat bedrijf ken ik dus alleen vanuit een andere positie maar lijkt me wel echt mooi werk.

Voorkeur toch iets meer voor bedrijf 2. Het is daar een stuk makkelijker door te groeien etc, denk ik.

Ik begrijp je voorkeur en zo te lezen krijg je straks een hele lieve collega

[..]

Er mogen dus alleen maar tv-series worden gemaakt over mensen waar jij wel naar kijkt? Prima dat jij hier niet naar wil kijken, maar dat is natuurlijk geen reden om iets niet te maken. Genoeg mensen die er wel naar kijken, anders waren ze al lang gestopt met deze serie.

Ik heb een Caesar salade gemaakt en hij was heel lekker!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.