Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

ik ben blij dat moederdag weer voorbij is.

Broodjebrie schreef op 10-05-2026 om 19:40:

ik ben blij dat moederdag weer voorbij is.

Ik zit te wachten tot het helemaal voorbij is, maar ik snap je volledig, wat voel ik me rot vandaag!

Ik kreeg een niet verwacht cadeautje van dochter en schoonzoon vandaag. Een legpuzzel en een boek. Erg verrast!

Morgenochtend vroeg zit ik lekker in het vliegtuig naar Sevilla. En er stond wekenlang regen voorspeld t/m vrijdag, maar het is nu helemaal zonnig geworden met 25 graden. Joehoe. Ik heb ook een tapas-tour geboekt voor dinsdag, om ook een beetje onder de mensen te komen omdat ik alleen ga. Verder zie ik wel wat ik ga doen, heb een aantal musea op de lijst staan maar ik ga heerlijk chillen en doen wat ik wil. Ik zie er nu wel wat minder tegenop om alleen te gaan, nu ik dinsdag urenlang met een groepje mensen en een gids opgezadeld zit. Wie weet wie je daar nog leert kennen. 
Nu snel naar bed, want de wekker gaat om half vier. Dat is minder leuk. 
Ik kan net zo goed opblijven, want ik slaap toch nooit de nacht voor ik ga vliegen. 
Ik heb geen vliegangst, maar ik ben wel een neuroot en altijd bang dat ik honderd dingen vergeten ben. 

Fijne vakantie jujubee!

Alvast goede reis en fijne vakantie gewenst! 
Stoer dat je dit alleen gaat doen.
Die tapas-tour klinkt alvast heel leuk!

Jujubee, wens je een goede reis en een hele fijne vakantie! ⛱️🌞

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.