Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Auwereel
11-07-2026 om 20:32
Ik heb een kleine zoete quiche gebakken want ik had nog deeg over van een andere keer. Precies genoeg voor mijn kleine quiche-vorm. Vulling: volle kwark, ei, scheutje ahorn siroop, wat geraspte Grana Padano en blauwe bessen. Ik ben heel blij dat-ie uitstekend was gelukt!
Koettie
12-07-2026 om 00:11
Ben met vrienden weekend weg naar Duitsland, hele weekend krijgt een tien! Heb t zo naar mn zin 
Jujubee
12-07-2026 om 06:47
Ik ben blij dat mijn irritante flutcollega eruit ligt op mijn nieuwe werk. Wat een stom mens was dat. Doodvermoeiend. We hadden er helemaal niks aan en ze kon niets zelf bedenken. Het verbaasde me dat ze zonder begeleiding naar de wc kon. Ik zat me er alleen maar aan te ergeren, dus sayonara. 
BlairW
12-07-2026 om 09:56
We hebben kaartjes gekocht voor Harry Potter and the cursed child op broadway! 🥳 in de herfstvakantie gaan we naar New York en ik ben nu een beetje bezig met een losse planning. Probeer zo min mogelijk van tevoren vast te leggen, maar heb wel een globale planning van wat we willen zien/doen en wat bij elkaar in de buurt ligt en dus op 1 dag kan. Maar deze musical moeten we natuurlijk wel op tijd reserveren, dus dat nu gedaan. En als wij er zijn, speelt Tom Felton de rol van Draco Malfoy 🥰 super leuk!
Beterlaat2021!
12-07-2026 om 10:08
Wat een bijzonder vooruitzicht, Blair W. Voorpret is gratis, geniet er vast van.
Ik heb helemaal geen groene vingers. De meeste planten in huis zijn dan ook nep. Maar voor mijn verjaardag mocht ik bij Intratuin een 'geldboom' komen halen.

Dat is zoiets! ⬆️
Echt een plant voor mij; moet in het licht, maar niet in de volle zon en hoeft maar één keer in de twee weken water (!) , omdat hij water opslaat in die stam.
Hij doet het hartstikke goed; er zijn in 3 maanden al een paar nieuwe takjes bij gegroeid. Echt leuk. Daar ben ik dus blij mee.
Bailey26
12-07-2026 om 10:59
BlairW schreef op 12-07-2026 om 09:56:
We hebben kaartjes gekocht voor Harry Potter and the cursed child op broadway! 🥳 in de herfstvakantie gaan we naar New York en ik ben nu een beetje bezig met een losse planning. Probeer zo min mogelijk van tevoren vast te leggen, maar heb wel een globale planning van wat we willen zien/doen en wat bij elkaar in de buurt ligt en dus op 1 dag kan. Maar deze musical moeten we natuurlijk wel op tijd reserveren, dus dat nu gedaan. En als wij er zijn, speelt Tom Felton de rol van Draco Malfoy 🥰 super leuk!
Wat leuk! Duurt nog even maar alvast veel plezier (en stiekem ben ik een beetje jaloers
).
BlairW
12-07-2026 om 11:29
Dank jullie wel! De tijd gaat zo snel, dat ik nu eigenlijk een beetje schrok dat we er over 14 weken al zitten 😂 kijk er heel erg naar uit en de voorpret is inderdaad ook al leuk 🥰
Bakblik
12-07-2026 om 11:38
Blij dat ik mijn shirt van mijn setje voor heel heet weer toch een soort van schoon gekregen heb. Thuis kan ik het in ieder geval weer aan. Voor feesten en partijen was het toch al te afgedragen maar thuis had ik het nog graag aan. Met vlekken van meloen op mijn buik voelde ik me er toch niet prettig in maar die zijn nu bijna verdwenen.
Auwereel
12-07-2026 om 12:17
Blij dat man en ik vanmorgen een lekkere lange wandeling gemaakt hebben (10 km) en dat het weer prima te doen is, er is een verkoelende wind hier.
Broodjebrie
12-07-2026 om 12:29
gisteren en vandaag was het rustig met banenzwemmen, zo fijn! Had verwacht dat het druk zou zijn.
Koettie
12-07-2026 om 14:11
Ik denk dat het afgelopen jaar mn gelukkigste jaar tot nu toe is. Het leven is mooi 
Yumi
12-07-2026 om 14:17
Koettie schreef op 12-07-2026 om 14:11:
Ik denk dat het afgelopen jaar mn gelukkigste jaar tot nu toe is. Het leven is mooi
Wat fijn voor je!
Om blij van te worden, dit bericht
lientje69
12-07-2026 om 14:57
Wat heerlijk Koettie!
Roos57
12-07-2026 om 15:30
🥰