Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Netherfield schreef op 16-07-2026 om 18:01:

[..]

Er zijn ook maar twee mensen die dat doen in Nederland, en die tweede pas sinds kort.

Hoe heet die therapie? En wat houdt het in?

Netherfield schreef op 16-07-2026 om 18:01:

[..]

Er zijn ook maar twee mensen die dat doen in Nederland, en die tweede pas sinds kort.

Oh, heel bijzonder! Hoe lang duurt dat gemiddeld? 

Het is nu lekker weer om buiten te zijn.
Net een paar keer naar buiten gelopen voor glasbak en container en er meteen een extra rondje achteraan geplakt voordat het donker werd omdat het nu zo lekker is buiten.

Nu weer thuis en me nog even buiten geinstalleerd.

Heeeeeeee, mijn hormonen zijn weer een beetje op peil geloof ik. Gister nog de hele tijd lopen stressen over vanalles en nog wat (er is ook genoeg over te stressen, dat niet van. Maar helpen doet het toch niet) en vanochtend ineens volkomen zen wakker geworden. Heerlijk. 

Hè hè, het is wat koeler.  Die hitte kwam mijn neus uit. Ik had weinig energie en moest er toch uit met oppas of uitlaathondjes.
Pfff. Nu heb ik alweer een wandeling gemaakt, met zelfs een véstje aan....!

Blij met mijn werk.
Blij met leuke samenwerking met collega's van een andere groep waar we sinds kort mee samenwerken. In het begin van de samenwerking ging het heel stroef, maar met andere mensen uit de groep die het hebben overgenomen, gaat het hartstikke fijn. Het is heel leerzaam, die samenwerking! Nog een terrein waar ik deskundiger op word!
Ook blij van een nieuwe masterstudent die met veel enthousiasme aan de slag is gegaan en die ik heb kunnen koppelen aan een connectie, die dat met hetzelfde enthousiasme heeft opgepakt.

Je kan zelfs twee keer blij van dezelfde aanschaf worden: vorig jaar heb ik twee verpakkingen van tien Chinese spijltjes lantaarntjes gekocht daar witte lichtjes in gezet, en in de ficus benjamina gehangen en ik werd daar echt blij van.

Ze hangen nu een jaar in de ficus en vandaag heb ik de slinger losgemaakt en opnieuw gedrapeerd want de ficus had hem overdekt met bladeren. 

Leuke zomer- en herfstdeco is het. 

blij dat ik weer onderweg ben naar Nijmegen, om voor de 5de keer de 4daagse te lopen daar.

Xandora schreef op 18-07-2026 om 14:07:

blij dat ik weer onderweg ben naar Nijmegen, om voor de 5de keer de 4daagse te lopen daar.

Heel veel plezier en succes! 

Xandora schreef op 18-07-2026 om 14:07:

Ga je eerst een paar dagen naar de zomerfeesten? Alvast succes!

Gaaf Xandora! 
Mocht je het leuk vinden, laat dan vooral weten hoe het gaat.
Wens je sowieso alvast heel veel plezier en succes!

Ik had een beetje koud vannacht in bed 💃🏻.

Ik ook, Loulou. Heerlijk om het weer eens fris te hebben. Ik heb mijn bamboedekbed er weer overheen moeten trekken. En ik heb heerlijk geslapen met mijn nieuwe slaapmasker van zijde. Rib uit mijn lijf, maar ik was het spuugzat om elke dag om vijf uur naast mijn bed te staan door het licht dat in mijn kamer kwam, dus toch maar een zwart slaapmasker. En ja, ik heb verduisterende gordijnen, maar er piept toch wat licht doorheen bij de rails aan de bovenkant. Ik had al een slaapmasker van de HEMA gekocht, maar die zat voor geen meter en had geen verstelbare band. Dus veel te strak. Deze heeft klittenband, dus zit hij nu heel fijn. En is superzacht. Ik werd pas om kwart over acht wakker vanochtend. Bizar. Dat is voor mij echt uitslapen. Dit had ik eerder moeten kopen. Echt een aanrader. 

Loulou39 schreef op 18-07-2026 om 17:54:

Ik had een beetje koud vannacht in bed 💃🏻.

Ik ook en daardoor heerlijk geslapen 

Yumi schreef op 18-07-2026 om 14:43:

[..]

Ga je eerst een paar dagen naar de zomerfeesten? Alvast succes!

Ik ben wel even de stad in geweest, maar vind het fijn om even te settelen, spullen in het hotel een plekje, gister mijn startbewijs opgehaald en nu even bij familie langs die hier in de buurt woont. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.