Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Xandora schreef op 23-07-2026 om 22:49:

[..]

Ik ben thuis, heb 2 dagen kunnen lopen.
Kreeg last van linker heup/dijbeen. Dag 1 na een kilometer of 25, dag 2 pijnstilling genomen en met moeite uitgelopen.
Ik ken mijzelf, als ik vandaag gestart was had ik weer aan de pijnstilling gegaan en eigenwijs doorgelopen. En waarschijnlijk wat geforceerd. Ik heb het al 4 keer eerder volledig uitgelopen.
Verstandig ja maar leuk is anders.
Het waren wel 2 dagen wandelfeest 🙂.

Jammer maar verstandig, buiten dat er zijn veel mensen die deze afstand niet trekken... wat dat betreft heb jij het toch maar weer gedaan, dat is een 💐waard, gefeliciteerd!

Yumi schreef op 24-07-2026 om 12:11:

[..]

Jammer maar verstandig, buiten dat er zijn veel mensen die deze afstand niet trekken... wat dat betreft heb jij het toch maar weer gedaan, dat is een 💐waard, gefeliciteerd!

Dank je wel voor jullie reacties, daar wordt ik blij van. Ik denk dat ik zo/dit weekend bij de plaatselijke bloemist op zoek ga naar gladiolen. 😁

Van het feit dat de verhuizing eindelijk klaar is, afgelopen week zijn we overhuisd, er worden steeds meer dozen uitgepakt en dit is nog maar het begin van de vakantie van de kinderen 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.