Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Broodjebrie schreef op 26-07-2026 om 12:05:

het regent!!

Fijn he!!! Nou ja niet voor ons maar wel voor de natuur. Ik word er ook blij van. (Ook een excuus voor dagje in huis rommelen..)

Hier is het weer droog, zwaar bewolkt en broeierig. Nog een wandeling door het recreatiebos gemaakt, het voelt als een regenwoud.

Edit, blij met de fijne wandeling die we gemaakt hebben en precies nu we thuis zijn gaat het weer verder met regenen.

ik ga nu heerlijk wandelen in de stromende regen!  heerlijk 

van het feit dat mijn dochter me net op tijd waarschuwde en ik op de rem kon trappen. Hierdoor aanrijding net op tijd voorkomen. Dat had onze vakantiepret flink kunnen bederven.

na zo'n 5 dagen, heb ik eindelijk mijn besteklade weer open. Een kennis is langs gekomen en had er nog flink werk van. Op een vreemde manier was er een mes dwars over komen te liggen, waarbij dat mes ook nog buiten de rails was gekomen. Meteen maar goed opruimen en kijken of er nog wat uit kan, want dit is niet handig om weer te hebben

Vera8 schreef op 27-07-2026 om 17:35:

van het feit dat mijn dochter me net op tijd waarschuwde en ik op de rem kon trappen. Hierdoor aanrijding net op tijd voorkomen. Dat had onze vakantiepret flink kunnen bederven.

Wat een geluk!! 

Eindelijk wat minder pijn

Ik stond in de schier eindeloze rij om statiegeld flessen en blikjes in te leveren. Had geen zin om de plaktroep weer mee naar huis te nemen. Voor mij stond een tiener van een jaar of 16. Zijn moeder kwam kijken of hij al klaar was. Hij zegt: Ik fiets wel alleen naar huis als ik klaar ben ik ben nu bijna aan de beurt. Zegt zijn moeder: Je mag wel wat lekkers halen voor het statiegeld bonnetje. 
En inderdaad de vorige man was klaar en de tiener was aan de beurt. Hij had voor €2,50 ingeleverd naast mij. Hij holde de supermarkt in een was al weer buiten voordat ik een goed plekje voor mijn fiets had. In zijn hand een bak gemengd fruit uit de laatste kans bak. Meloen,  granaatappel,  allemaal dure dingen. 
Altijd fijn om te zien dat er ook nog pubers zijn die fruit iets lekkers vinden. 

Van de fijne B&B waar we zijn aangekomen

Bakblik schreef op 27-07-2026 om 17:59:

Ik stond in de schier eindeloze rij om statiegeld flessen en blikjes in te leveren. Had geen zin om de plaktroep weer mee naar huis te nemen. Voor mij stond een tiener van een jaar of 16. Zijn moeder kwam kijken of hij al klaar was. Hij zegt: Ik fiets wel alleen naar huis als ik klaar ben ik ben nu bijna aan de beurt. Zegt zijn moeder: Je mag wel wat lekkers halen voor het statiegeld bonnetje.
En inderdaad de vorige man was klaar en de tiener was aan de beurt. Hij had voor €2,50 ingeleverd naast mij. Hij holde de supermarkt in een was al weer buiten voordat ik een goed plekje voor mijn fiets had. In zijn hand een bak gemengd fruit uit de laatste kans bak. Meloen, granaatappel, allemaal dure dingen.
Altijd fijn om te zien dat er ook nog pubers zijn die fruit iets lekkers vinden.

Mijn pubers vinden het ook heerlijk om een bak gemengd en hapklaar fruit als tussendoortje te krijgen. Er zijn er dus gelukkig meer 😊 Ik wordt er altijd blij van om zoiets voor man, mezelf en mij klaar te maken, al vanaf dat ze als ukkie fruit mochten eten. Dat is dan wel ongeveer het enige dat ik graag maak in de keuken, o ja ook een lekkere salade vind ik leuk om te maken. 💡ik hou dus gewoon niet van het fornuis 🤔 

Roos57 schreef op 27-07-2026 om 17:51:

Eindelijk wat minder pijn

Fijn Roos! Pijn is ruk. Zeg ik uit ervaring. 

lientje69 schreef op 27-07-2026 om 19:47:

[..]

Fijn Roos! Pijn is ruk. Zeg ik uit ervaring.

🙏 

madee schreef op 27-07-2026 om 19:40:

[..]

Mijn pubers vinden het ook heerlijk om een bak gemengd en hapklaar fruit als tussendoortje te krijgen. Er zijn er dus gelukkig meer 😊 Ik wordt er altijd blij van om zoiets voor man, mezelf en mij klaar te maken, al vanaf dat ze als ukkie fruit mochten eten. Dat is dan wel ongeveer het enige dat ik graag maak in de keuken, o ja ook een lekkere salade vind ik leuk om te maken. 💡ik hou dus gewoon niet van het fornuis 🤔

Hier ook hoor. De jongvolwassen zoon vraagt al 3 dagen of we de meloen gaan eten maar hij was nog te hard. 

Dochter ook al ruim geen puber meer kwam zojuist thuis van een logeerpartij van 4 dagen en ging meteen de koelkast in om fruit te zoeken. 

Mijn rechteroor zit al vier dagen dicht. Duizelig.
Alles al geprobeerd om hem open te krijgen.

Helaas nog steeds schoolvakantie, dus weinig personeel bij huisartsenpraktijk.

Vanmorgen gebeld en gelukkig kan ik komende vrijdagmiddag toch oren laten uitspuiten bij doktersassistente

Hier ook 1 puber die het koelschap induikt voor fruit 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.