Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

buufie schreef op 03-08-2026 om 18:08:

ik heb vanmorgen een reis geboekt en ga voor het eerst alleen op vakantie. Het is IJsland geworden. Best spannend hoor, maar heb er zin in

Mooie bestemming! Ik vond het qua natuur een van de mooiste en fascinerende gebieden waar ik ooit geweest ben en heel gevarieerd ook.

Yumi schreef op 03-08-2026 om 18:12:

[..]

Wat leuk! Kan me voorstellen dat je het de eerste keer alleen spannend vind... maar je merkt snel genoeg hoe ontspannend het kan zijn, omdat het gaat in jou tempo, wanneer jij er zin in hebt. De voorpret kan beginnen!

ben met een kleine groep, maar zeer druk programma. Reisleider vertelde ook dat het fysiek niet eens vermoeiend is, maar wel geestelijk omdat je zoveel indrukken opdoet. Kon gelukkig nog 2 dagen vrij regelen na de vakantie

buufie schreef op 03-08-2026 om 18:20:

[..]

ben met een kleine groep, maar zeer druk programma. Reisleider vertelde ook dat het fysiek niet eens vermoeiend is, maar wel geestelijk omdat je zoveel indrukken opdoet. Kon gelukkig nog 2 dagen vrij regelen na de vakantie

Ohh dat kan natuurlijk ook, die programma's zijn inderdaad druk. Maar superleuk, wordt vast genieten in zo'n mooi land.

Wauw! Je hebt wel een hele gave bestemming uitgekozen! 
Lijkt me echt heel mooi daar!

Alias1 schreef op 03-08-2026 om 17:20:

Fietste van mijn werk naar huis, langs de Vliet. Stond een bordje: Perziken te koop. En inderdaad even afgestapt, mocht proeven (heerlijk) en met 5 perziken naar huis gefietst. Het geeft me altijd zo'n vakantiegevoel om fruit te kopen langs de weg en/of bij particulieren.

in sommige streken heb je dat heel veel. Ik zou graag willen dat het hier meer was. Er staat wel eens wat, maar zou van mij nog meer mogen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.