Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

gergherh.jpg

Ik hou niet van sneeuw, maar ik kan me voorstellen dat deze sneeuwpop met veel plezier gemaakt is in Staphorst.
Neus is een pion, knopen autobanden, basis 20 meter

Code oranje, dus hoef vandaag niet (weer)dat eind naar de bouwmarkt. 
Morgen mijn elektrische fiets terug van onderhoudsbeurt, dus dat fietst dan ook weer makkelijker 🙂
Vanmorgen al half uur buiten en op flatgallerij sneeuw geveegd, dus heb mijn beweging en frisse lucht ook al gehad vandaag. Vond het ook leuk dat ik daar een bedankje voor kreeg van flatgenoot.

Duufje schreef op 07-01-2026 om 09:57:

[..]

Niet raar

ik word er ook blij van. Ook met alle ellende die het veroorzaakt. Sneeuw is niet praktisch en voor veel mensen heel vervelend, maar wel prachtig mooi. Ik geniet me suf.

Ik vind het niet fijn omdat ik niet kan gaan en staan waar ik wil.  Heb geen rijbewijs en hier in Rotterdam rijden geen bussen.  En die heb ik nodig om in wat voor winkel dan ook te komen.  Moet medicatie voor echtgenoot in ziekenhuis gaan halen maar kan daar nu niet komen.

amarna schreef op 07-01-2026 om 14:08:

[..]

Ik vind het niet fijn omdat ik niet kan gaan en staan waar ik wil. Heb geen rijbewijs en hier in Rotterdam rijden geen bussen. En die heb ik nodig om in wat voor winkel dan ook te komen. Moet medicatie voor echtgenoot in ziekenhuis gaan halen maar kan daar nu niet komen.

Wat naar Amarna! Hebben ze ook geen bezorgdienst?

In de sneeuw met mijn dochter, ze was helemaal verrukt en we mochten een slee lenen van een gezin in de straat, zo leuk!

Herfstappeltaart schreef op 07-01-2026 om 14:14:

[..]

Wat naar Amarna! Hebben ze ook geen bezorgdienst?

Ziekenhuisapotheek niet.  Het gaat om een medicijn dat onze eigen apotheek niet kan leveren.

amarna schreef op 07-01-2026 om 14:22:

[..]

Ziekenhuisapotheek niet. Het gaat om een medicijn dat onze eigen apotheek niet kan leveren.

Jeetje....hopelijk heeft je man het niet op heel korte termijn nodig?

Ik kwam even naar het forum om te zeggen dat ik blij word van de sneeuw. Zo mooi… nu laarzen aan en te voet naar de supermarkt.

vrouw was vandaag vrij en besloot om lekker roti te maken, het huis ruikt heerlijk en heb nu al zin in het avondeten❤️

Nick90 schreef op 07-01-2026 om 16:42:

vrouw was vandaag vrij en besloot om lekker roti te maken, het huis ruikt heerlijk en heb nu al zin in het avondeten❤️

O heerlijk, eet smakelijk straks!

Ik hoor dat de Olympische winterspelen eraan komen (had ik niet gevolgd) dus leuk! Over een maandje beginnen ze. Ik houd van evenementjes.

Ik ben door TikTok begonnen met kleuren, heel leuk. Alcoholmarkers van de Action gekocht. Ik geloof dat er 120 stiften in die box zitten. Afgelopen week ook Acryl stiften gekocht 160 stiften. 5 kleurboeken gekocht. Nu lonken de Ohuru stiften naar mij. 320 stuks. Maar die prijs 😫. Ze lonken wel steeds meer 😅

hier in het hofje wordt een sneeuwballengevecht gehouden haha. Ik ben snipverkouden dus ik zwaai vrolijk naar ze vanachter m'n raam 

Kinderen en honden die plezier voor 10 hebben in de sneeuw 

Puber vanavond: mam kun je me even helpen, moet je wel even buiten komen 
Kreeg het touw van de slee in handen gedrukt, wil je me even trekken.
Wou ik best even doen, maar dan moest hij me weer terug brengen  We hebben ontzettend gelachen 

net met mijn vader gesproken, was fijn ♥️ het gaat goed met hem, hij slaapt wel veel maar dat is heel logisch in deze situatie. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.