Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Vandaag nog een draak van een werkdag en dan anderhalve week vrij! Dan door naar Carré voor concert van ANOHNI. Zoveel zin in, wil het al jaren live zien. Morgen eigenlijk nog een opleidingsdag maar ik ga hem skippen. Toe aan vakantie. 

Broodjebrie schreef op 15-04-2026 om 20:03:

ik ben blij dat mijn vader een pacemaker heeft. Vandaag moest hij voor wat onderzoeken naar het ziekenhuis en zijn hart functioneert slechter dan vorig jaar. Hij is er zelf nuchter onder maar ik ben echt zo blij dat de pacemaker hem in leven houdt..

Blij dat er af en toe een klein moment is dat ik me geestelijk weer even " normaal  " voel.  Dwz even geen verdriet / hoofdpijn/ duizeligheid.  Meestal als ik in de auto kort ergens naar toe rij. Radio aan, even mee zingen. Voel ik me kort weer even normaal.  Tot uitstappen. Dan merk ik weer dat ik fysiek niks kan. En na iets fysieks doen, is mijn hoofd ook weer van de rel. Maar die korte momenten : goud!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.