Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.

watertoren schreef op 17-01-2026 om 12:37:

Ik moet kleine slokjes nemen en 1,5 uur doen met het laxeermiddel. In het ziekenhuis zeiden ze dat het onderzoek 20 tot 40 minuten zou duren. Daarna krijg ik wat te eten en drinken en moet nog een uurtje blijven. Dank voor jullie reacties.

Weet niet welk laxeermiddel je krijgt, maar bij pleinvue moet je naast het laxeermiddel nog meer drinken. Maar je krijgt ongetwijfeld een uitleg mee van het ziekenhuis en/of de apotheek.

Die 20 tot 40 min zijn inclusief de voorbereidingen. Ik ben 'm direct gesmeerd na mijn boterham, voelde me prima en heb me lekker naar huis laten brengen. 

watertoren schreef op 17-01-2026 om 12:37:

Ik moet kleine slokjes nemen en 1,5 uur doen met het laxeermiddel. In het ziekenhuis zeiden ze dat het onderzoek 20 tot 40 minuten zou duren. Daarna krijg ik wat te eten en drinken en moet nog een uurtje blijven. Dank voor jullie reacties.

Ik vond het onderzoek vooraf genant maar ze zijn dit natuurlijk gewend in het ziekenhuis. Ik vond ze allemaal heel lief. Ik ging wel wat rare dingen zeggen door het roesje, niks naars maar praatte er een beetje langs. 

Na een uurtje naar huis, wel op laten halen natuurlijk. De rest van de middag geslapen. Het roesje had wel wat effect op mij. 

Het is mij ook allemaal heel erg meegevallen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.