Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.

Ik kreeg mn hbo diploma op circuit Zandvoort... Vonden ze ludiek. Met alleen je eigen familie in de auto. Konden nog vragen stellen over de auto's aan coureurs.. Echt domste ooit. Had t liever bij de balie opgehaald. 

Over belangrijke contactpersonen die eerder met pensioen gaan dan gepland, ontslagen worden, 'gewoon' ergens anders gaan werken zonder dat aan te kondigen, etc. Allemaal achter elkaar nu. 

Vandaag zou mijn vader jarig zijn maar ja, het voelt gek. Aan de ene kant lijkt het al lang geleden maar het is nog geen half jaar.

Dolfje schreef op 18-07-2026 om 09:53:

Vandaag zou mijn vader jarig zijn maar ja, het voelt gek. Aan de ene kant lijkt het al lang geleden maar het is nog geen half jaar.

Sterkte dolfje. Het blijft lastig dit soort momenten.  en een half jaar is ook nog niet zo lang. Gun jezelf  de tijd om te rouwen. 

Hier weer een rotweek. Huil weer elke dag momenteel.  Ik doe zó hard mijn best om beter te worden maar ik lijk maar niet verder te komen. Het frustreert me en maakt me erg verdrietig.

Zorgen om jongste dochter...

lientje69 schreef op 21-07-2026 om 19:56:

Zorgen om jongste dochter...

Ohh Lientje het houdt ook niet op bij jou

Oudste jijzelf en nu jongste ?

Sterkte 

Roos57 schreef op 21-07-2026 om 19:58:

[..]

Ohh Lientje het houdt ook niet op bij jou

Oudste jijzelf en nu jongste ?

Sterkte

Reuma... en nu zijn haar ogen ontstoken als gevolg van de reuma. Ze heeft reumatoïde psoriasis. De gewrichten én huid vorm. Medicijnen slaan nog niet aan. Nu valt haar zicht opeens deels weg en moet ze met spoed naar een oogarts.😭

je hebt pb 

lientje69 schreef op 21-07-2026 om 21:38:

[..]

Reuma... en nu zijn haar ogen ontstoken als gevolg van de reuma. Ze heeft reumatoïde psoriasis. De gewrichten én huid vorm. Medicijnen slaan nog niet aan. Nu valt haar zicht opeens deels weg en moet ze met spoed naar een oogarts.😭

Wat voor medicatie krijgt ze? Ik heb het ook en kon dit door medicatie goed handelen. En nu ik heel veel ben afgevallen, is het zelfs zo goed, dat ik niet meer naar de reumatoloog hoef. Daar ben ik 21 jaar onder controle geweest.

buufie schreef op 21-07-2026 om 21:45:

[..]

Wat voor medicatie krijgt ze? Ik heb het ook en kon dit door medicatie goed handelen. En nu ik heel veel ben afgevallen, is het zelfs zo goed, dat ik niet meer naar de reumatoloog hoef. Daar ben ik 21 jaar onder controle geweest.

Sulfasalazine. Heeft kinderwens in de toekomst en mtx is dan geen goed medicijn icm eventueel een zwangerschap.  Nu met mtx starten en dan later bij zwangerschap veranderen is niet verstandig vond de reumatoloog. 

Dochter is overigens nog geen 55 kilo. Dus af te vallen hoeft ze niet. Heeft ook verleden met anorexia.  Ben bang dat ze daar ook eea mee verpest heeft. Haar lijf heeft het al jaren zwaar  . Maar reuma zit ook in de familie dus erfelijke component zal ook meespelen. 

lientje69 schreef op 21-07-2026 om 21:49:

[..]

Sulfasalazine. Heeft kinderwens in de toekomst en mtx is dan geen goed medicijn icm eventueel een zwangerschap. Nu met mtx starten en dan later bij zwangerschap veranderen is niet verstandig vond de reumatoloog.

Dochter is overigens nog geen 55 kilo. Dus af te vallen hoeft ze niet. Heeft ook verleden met anorexia. Ben bang dat ze daar ook eea mee verpest heeft. Haar lijf heeft het al jaren zwaar . Maar reuma zit ook in de familie dus erfelijke component zal ook meespelen.

Verstandig idd om dan geen MTX te gaan gebruiken. Die had ik wel, maar gelukkig niet heel veel. Het is heel vervelend idd en kan je leven aardig beïnvloeden. Sterkte gewenst!

buufie schreef op 21-07-2026 om 21:53:

[..]

Verstandig idd om dan geen MTX te gaan gebruiken. Die had ik wel, maar gelukkig niet heel veel. Het is heel vervelend idd en kan je leven aardig beïnvloeden. Sterkte gewenst!

Dank je wel! Hopelijk slaat de medicatie snel aan.

Lientje 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.