Huiskamer
Auwereel
12-09-2022 om 11:38
Waar werd je vandaag verdrietig van?
Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.
Auwereel
23-12-2025 om 16:40
BlairW schreef op 23-12-2025 om 14:10:
[..]
Ik heb zelf altijd met heel veel plezier en liefde cavia’s gehad, maar als er 1 dood ging dan had ik daar ook niet heel veel moeite mee. Ik wist dat ze een fijn leven hadden gehad en het was goed zo. Dus de reactie van iemand zegt niet altijd alles over of ze er erg aan gehecht waren.
Ze zeiden het letterlijk, o, wij zijn toch niet meer zo aan de cavia's gehecht. Dat was dus een beetje foute inschatting van mij. Tenminste, dat zei mijn dochter, ik weet niet hoe mijn zoon erin staat.
Schoondochter
31-12-2025 om 20:09
bleh.
Laatste werkdag bij werk gehad. Het is ok, maar ook ingewikkeld. Net gebeld met slecht nieuws over de gezondheid van een familielid op leeftijd. Dat is allemaal wel heel erg einde: eindejaar, eindewerk en eindegezond leven. Van mij mag 1 januari wel komen.
lientje69
31-12-2025 om 20:21
Schoondochter schreef op 31-12-2025 om 20:09:
bleh.
Laatste werkdag bij werk gehad. Het is ok, maar ook ingewikkeld. Net gebeld met slecht nieuws over de gezondheid van een familielid op leeftijd. Dat is allemaal wel heel erg einde: eindejaar, eindewerk en eindegezond leven. Van mij mag 1 januari wel komen.
Schoondochter:
rooiekater
31-12-2025 om 20:51
gewoon het besef dat ik een jaar afsluit waar mijn moeder nooit aan heeft deelgenomen.
Mijn vader heeft gelukkig vanavond afleiding bij goeie vrienden.
Ik wilde thuis blijven i.v.m kleine rooie (kat)
lientje69
31-12-2025 om 21:16
rooiekater schreef op 31-12-2025 om 20:51:
gewoon het besef dat ik een jaar afsluit waar mijn moeder nooit aan heeft deelgenomen.
Mijn vader heeft gelukkig vanavond afleiding bij goeie vrienden.
Ik wilde thuis blijven i.v.m kleine rooie (kat)
Hoop dat je wat troost en liefde in je kleine rooie kunt vinden
rooiekater
01-01-2026 om 07:15
lientje69 schreef op 31-12-2025 om 21:16:
[..]
Hoop dat je wat troost en liefde in je kleine rooie kunt vinden
![]()
Due was vooral bang
Broodjebrie
03-01-2026 om 08:44
gisteren werd ik gebeld dat mijn vader in kritieke toestand in het ziekenhuis ligt. Hij heeft erge hartproblemen, gisterenavond laat zijn we gebeld dat we moesten komen.
Inmiddels is zijn toestand stabiel maar artsen durven niet te zeggen of dit zo blijft.
Ik ben ongerust, verdrietig en bang. Gelukkig houden ze hem heel goed in de gaten dus ik probeer me aan die gedachte maar vast te houden.
Jujubee
03-01-2026 om 08:50
Broodjebrie schreef op 03-01-2026 om 08:44:
gisteren werd ik gebeld dat mijn vader in kritieke toestand in het ziekenhuis ligt. Hij heeft erge hartproblemen, gisterenavond laat zijn we gebeld dat we moesten komen.
Inmiddels is zijn toestand stabiel maar artsen durven niet te zeggen of dit zo blijft.
Ik ben ongerust, verdrietig en bang. Gelukkig houden ze hem heel goed in de gaten dus ik probeer me aan die gedachte maar vast te houden.
Heel veel sterkte Broodjebrie. Ik ga voor jullie duimen.
Ook een knuffel voor Auwereel. Een dier verliezen is altijd enorm naar. Jammer dat je kinderen niet meer begrip tonen. Helaas geeft niet iedereen om dieren. Mijn moeder zou het ook koud laten als ik een cavia had die zou overlijden. Maar je kan alsnog wel een beetje empathie opbrengen toch? Tenminste, vind ik.
Broodjebrie
03-01-2026 om 08:54
Jujubee schreef op 03-01-2026 om 08:50:
[..]
Heel veel sterkte Broodjebrie. Ik ga voor jullie duimen.
![]()
Ook een knuffel voor Auwereel. Een dier verliezen is altijd enorm naar. Jammer dat je kinderen niet meer begrip tonen. Helaas geeft niet iedereen om dieren. Mijn moeder zou het ook koud laten als ik een cavia had die zou overlijden. Maar je kan alsnog wel een beetje empathie opbrengen toch? Tenminste, vind ik.
Dank je wel ♥️
madee
03-01-2026 om 08:57
Heel veel sterkte BroodjeBrie, wat vreselijk spannend en zorgelijk allemaal 🕯️
Moyrrie
03-01-2026 om 08:58
Broodjebrie schreef op 03-01-2026 om 08:44:
Heel veel sterkte! Ik duim ook voor je