Huiskamer
Auwereel
12-09-2022 om 11:38
Waar werd je vandaag verdrietig van?
Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.
lientje69
03-01-2026 om 09:19
Broodjebrie schreef op 03-01-2026 om 08:44:
gisteren werd ik gebeld dat mijn vader in kritieke toestand in het ziekenhuis ligt. Hij heeft erge hartproblemen, gisterenavond laat zijn we gebeld dat we moesten komen.
Inmiddels is zijn toestand stabiel maar artsen durven niet te zeggen of dit zo blijft.
Ik ben ongerust, verdrietig en bang. Gelukkig houden ze hem heel goed in de gaten dus ik probeer me aan die gedachte maar vast te houden.
Ach broodjebrie wat verdrietig voor je. Ik denk aan je.
Herfstappeltaart
03-01-2026 om 09:29
Broodjebrie schreef op 03-01-2026 om 08:44:
gisteren werd ik gebeld dat mijn vader in kritieke toestand in het ziekenhuis ligt. Hij heeft erge hartproblemen, gisterenavond laat zijn we gebeld dat we moesten komen.
Inmiddels is zijn toestand stabiel maar artsen durven niet te zeggen of dit zo blijft.
Ik ben ongerust, verdrietig en bang. Gelukkig houden ze hem heel goed in de gaten dus ik probeer me aan die gedachte maar vast te houden.
Wat afschuwelijk Broodjebrie....Sterkte hiermee.
Auwereel
03-01-2026 om 10:10
Jujubee schreef op 03-01-2026 om 08:50:
[..]
Heel veel sterkte Broodjebrie. Ik ga voor jullie duimen.
![]()
Ook een knuffel voor Auwereel. Een dier verliezen is altijd enorm naar. Jammer dat je kinderen niet meer begrip tonen. Helaas geeft niet iedereen om dieren. Mijn moeder zou het ook koud laten als ik een cavia had die zou overlijden. Maar je kan alsnog wel een beetje empathie opbrengen toch? Tenminste, vind ik.
"Geen begrip tonen" bleek het effect van WhatsApp te zijn, hun berichten kwamen erg koel over, maar toen we op visite waren met de kerst, waren ze beslist empathischer in hun reactie.
Broodjebrie
03-01-2026 om 13:29
bedankt allemaal ♥️ net telefoon van zijn vrouw gehad, hij is erg moe (logisch na gisteren, en vannacht sliep hij pas nadat wij weggingen).
Zijn hartslag is ook weer wat normaler aan het worden.
Hopelijk kan hij wat bijslapen vandaag. Morgen gaan we er weer heen, ik ga op tijd rijden want ik heb geen idee hoe het qua weer en verkeer is.
Herfstappeltaart
03-01-2026 om 14:19
Broodjebrie schreef op 03-01-2026 om 13:29:
bedankt allemaal ♥️ net telefoon van zijn vrouw gehad, hij is erg moe (logisch na gisteren, en vannacht sliep hij pas nadat wij weggingen).
Zijn hartslag is ook weer wat normaler aan het worden.
Hopelijk kan hij wat bijslapen vandaag. Morgen gaan we er weer heen, ik ga op tijd rijden want ik heb geen idee hoe het qua weer en verkeer is.
Sterkte Broodjebrie. Ik hoop voor je dat alles goedkomt.
🍀
Herfstappeltaart
04-01-2026 om 11:36
Auwereel schreef op 03-01-2026 om 10:10:
[..]
"Geen begrip tonen" bleek het effect van WhatsApp te zijn, hun berichten kwamen erg koel over, maar toen we op visite waren met de kerst, waren ze beslist empathischer in hun reactie.
Dat is de valkuil van WhatsApp inderdaad. Je ziet geen gezichtsuitdrukking, je hoort geen intonatie. Fijn dat het goed is gekomen.
Broodjebrie
04-01-2026 om 12:27
Auwereel schreef op 03-01-2026 om 16:04:
Sterkte Broodjebrie, ook op de weg!
Dank je wel. We hebben besloten thuis te blijven, het is niet te doen om te rijden nu. Situatie van mijn vader is nu redelijk stabiel, en ik ben zelf nog niet fit (verkouden) dus ik lig vooral op de bank nu. Wil mijn vader ook niet aansteken met iets, hij is al zo kwetsbaar nu..
Venusss
04-01-2026 om 12:51
Dat afgelopen maanden onze familie zo uit elkaar aan het vallen is, ondanks pogingen onderling om weer in verbinding te komen.