Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waarover heb je jezelf vandaag verbaasd?

Omdat ik me verbaasde vandaag, zonder ergernis en er ook niet blij van werd, maar een nieuw draadje voor mijn verbazing.
Andere verbazingen hier delen mag, graag zelfs, ik verbaas graag mee!

kerst schreef op 13-04-2026 om 22:48:

Ik verbaas me erover dat thuisarts.nl adviseert om een snijwond alleen te spoelen met water. Echt, er moet toch desinfectiemiddel op?
Laatst had ik ook snijwondje bij het opruimen van een kapotte vaas. Geen desinfectiemiddel opgedaan. Nu een litteken daar. Ik zal hierin wel eigenwijs zijn, maar ik doe er volgende keer weer desinfectiemiddel op..

Klopt wel - ook in het ziekenhuis desinfecteren we niet meer met zulke heftige middelen. Je maakt er de huid alleen maar meer mee kapot.

Yumi schreef op 13-04-2026 om 23:29:

Waarom doe je dit en wat wil je ermee bereiken?

Reichman zelf liet weten dat ze wel degelijk zelf op de foto stond. "Die foto in de wijkkrant had een te lage resolutie", verklaarde ze. "Toen heb ik hem door een internetprogramma gegooid om de pixels te verhogen."

Reichman.jpeg?itok=7vlURT6P&offsetX=0&offsetY=82&cropWidth=1212&cropHeight=681&width=512&height=288&impolicy=dynamic

Wijkraadslid Rotterdam stapt alsnog op na verfraaien foto

Dat is gewoon een heel andere vrouw joh!

lientje69 schreef op 14-04-2026 om 07:53:

[..]

Dat is gewoon een heel andere vrouw joh!

Wel een idee 😅

Ze heeft ook opeens een andere kleur ogen, da's toch knap 

Roos57 schreef op 14-04-2026 om 07:57:

[..]

Wel een idee 😅

Ja zo kan je idd van iedereen een fotomodel maken. 

Herfstappeltaart schreef op 14-04-2026 om 08:24:

Ze heeft ook opeens een andere kleur ogen, da's toch knap

Dat ligt aan de kleur van de pixels niet aan Reichman 

ik was net in de winkel, en zag een moeder een pak ijsjes open maken en een ijsje aan haar kindje geven.... ik had echt zoiets van dafaq....

wat is er mis met even wachten, als ik met mijn moeder boodschappen deed moest ik toch echt wachten tot we thuis waren of tot het betaald was.
als ik al uberhaupt wat mocht. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.