Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?

Dankjewel.  Het is maar een vreemde situatie.

Fijne vakantie  duizel!
Dolfje, heel veel sterkte!

bedankt, we hebben er al een heel stuk opzitten maar gaat goed,  nog een paar uurtjes. 

Dolfje heel veel sterkte

Poezel_en_Wip

Poezel_en_Wip

15-02-2026 om 21:58 Topicstarter

Dolfje schreef op 15-02-2026 om 10:23:

Dankjewel. Het is maar een vreemde situatie.

Snap ik. Gekke, onwerkelijke tijd en je kunt je er nooit helemaal op voorbereiden.

duizel, fijne vakantie 
Dolfje sterkte 

Hier vannacht wel 3 uur geslapen 
Man is heel onrustig, draaien, woelen, van bed, op bed....
Zo werken en ik hoop dat ik na het werk nog wat kan slapen 

wakker en niet meer kunnen slapen. Iets te vroeg naar mijn zin. Heb de vaatwasser maar leeggehaald...

Ik was vrij vroeg wakker, ongerust over de laatste soort pijn, maar na het opstaan bleek die niet meer te spelen, dus ik ging weer terug naar bed maar sliep niet meer. Om half vijf hield ik het voor gezien en begon ik mijn ochtendroutine maar.

Maar de koffie smaakt goed en de stemming is goed. De pijn zal wel terugkomen voordat hij afscheid neemt maar nu even niet. 

Ik ben duidelijk weer in mijn werkritme en was vanochtend om 5:00 uur wakker. Prima, op thuiswerkdagen mag ik vroeg beginnen. Naar buiten is toch niks met de rommel/sneeuw en dat zou vanmiddag ook snel beter worden. 

Ik heb vannacht wakker gelegen door nachtzweten.  Leek wel of ik koorts had want daarna ontzettend koud en rillingen. Voel me nu moe maar niet ziek.

Hier ook weer eens een slechte nacht gehad en zo te voelen gaat vandaag ook weer geen beste dag worden. Het is moeilijk te realiseren en accepteren dat meer dan nu er wellicht niet in zit qua herstel. Hoop toch echt op nog wat verbetering.

En weer een slechte nacht. Veel pijn. Hen extra pijnstillers genomen en hoop maar dat ze snel gaan werken.

hier aantal keren wakker, wel diepe dromen gehad. En jammer dat het dromen waren

ik hoop dat je nog wat geslapen hebt, Lientje.

Wat ellendig voor je Lientje! Pijn en angst is een slechte combi; het een versterkt het ander. Ik weet dat dat zo is. 

Ik weet ook uit ervaring dat haast niets zich zo ontwikkelt als waar je bang voor bent. De meeste dingen in mijn leven zijn minder erg geworden of zelfs geleidelijk verdwenen, achteraf bekeken. 

Bijvoorbeeld mijn frozen shoulder. Is echt een vreselijke pijn. Na ruim een jaar werd het minder, pakweg vijf jaar later komt het haast nooit meer voor, áls ik maar niet hetzelfde ga doen als eerst. Mijn waarschuwingsalarm slaat eerder aan.

Ikzelf was om vijf uur wakker. Dat is gemiddeld voor mijn doen. Heb ik zes uur in bed gelegen.

Hier ook een slechte nacht, mijn heup doet pijn en mijn hersenen draaien overuren.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.