Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?

Fijn riony , een keer uitgerust wakker worden. 
Ik heb hier de fysio maar afgezegd. Ben al laag belastbaar dus ga snel over mijn grens en zonder slaap zie ik dat helemaal niet zitten.

En ik mag ook deze nacht plafonddienst draaien.
Last van mijn maag.

Wakker geworden van de kat, nu m’n hoofd vol werk   

Hier ook vol hoofd maar ook ongesteld en dan lig ik in de nacht te zweten of ik 40 graden koorts heb.

Bloemenzee schreef op 01-04-2026 om 04:04:

Wakker geworden van de kat, nu m’n hoofd vol werk

Hier ook een onrustige kat die stond te tikken tegen het deurkozijn 

Dolfje schreef op 01-04-2026 om 07:18:

Hier ook vol hoofd maar ook ongesteld en dan lig ik in de nacht te zweten of ik 40 graden koorts heb.

Ik slaap ook altijd slechter en korter in die periode

Volle maan en ik heb weer plafonddienst.. Beetje ongezellig nu ook, niemand op dit tijdstip om tegenaan te kletsen, ook niet online. 

kerst schreef op 02-04-2026 om 05:58:

Volle maan en ik heb weer plafonddienst.. Beetje ongezellig nu ook, niemand op dit tijdstip om tegenaan te kletsen, ook niet online.

Ik lag iets eerder een klein uurtje wakker dan je berichtje…ik ben wel weer in slaap gevallen, maar toen zo naar en raar aan het dromen geweest…! Blij dat ik nu weer goed wakker ben 😅 

Hier tot een uur of 1 wakker gelegen  van oa pijn. Uiteindelijk gelukkig  met behulp van extra pijnstillers toch afgezakt.

Present.
Ik werd rond 12 uur vannacht wakker en voelde me uitgerust, terwijl ik rond 10u naar bed was gegaan.

Hier ook weer eens present. Door pijn in rechterbeen en arm. Gisteren fysio gehad. Vind mijn lijf niet fijn blijkbaar

Hier alweer wakker vanaf 545. Wel een beetje te vroeg maar gelukkig al wel weer een half uur later dan gisteren... 

Weer wakker om 4 uur. 
Van 1 tot 4 geslapen.
Om half 8 zwembad pas open😏

hier last van hooikoorts, dus ik had een aspirine genomen tegen het hoesten en keelpijn. Daarna wel vast geslapen, werd uiteraard wakker voor de wekker ging

kerst schreef op 10-04-2026 om 05:37:

Weer wakker om 4 uur.
Van 1 tot 4 geslapen.
Om half 8 zwembad pas open😏

Dat is ook zuinig  kerst , 3 uurtjes slaap. En dan evengoed nog zwemmen, knap hoor!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.