Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wat ga je doen vandaag?

Volgens mij is er niet meer zo'n topic, maar dit topic om te delen wat je vandaag gaat doen. En dat kan van alles zijn! En mss krijgt iemand anders weer een leuk idee erdoor. 

Vanmorgen de weekboodschappen gedaan met man. Was draait. En eind van de middag barbecuen met een deel van de kinderen  ( oudste en vriendin hadden andere afspraken  )

vandaag een start maken met alles verzamelen voor vakantie. 
We zijn veranderd van kampeermiddel dus ik moet even inventariseren wat wel/niet mee moet en wat er evt nog bijgehaald moet worden.

ik hou me vandaag en morgen maar heel rustig. Net even een klein rondje gelopen, moest even wat kleine boodschappen halen.
Misschien dat ik vanmiddag ook nog even ga lopen, als het rustig blijft. 

Ik ga zometeen pizzadeeg maken want  man heeft een houtgestookte pizza oven gekocht voor in de tuin. En die moet uitgeprobeerd worden volgens hem. Dat betekent dat ík aan de bak (letterlijk en figuurlijk) mag.

Vanmiddag een IKEA badkamer kastje in elkaar proberen te zetten. Heb al zoveel klusjes gedaan de afgelopen weken, ben er even helemaal klaar mee. 

Daarna een spelletje doen op m’n Switch en een recept voor een rijst salade uitproberen, na een aantal dagen slecht eten kan ik wel wat groente gebruiken. 

LilBub schreef op 01-08-2026 om 11:45:

Vanmiddag een IKEA badkamer kastje in elkaar proberen te zetten. Heb al zoveel klusjes gedaan de afgelopen weken, ben er even helemaal klaar mee.

Daarna een spelletje doen op m’n Switch en een recept voor een rijst salade uitproberen, na een aantal dagen slecht eten kan ik wel wat groente gebruiken.

Wat doe jij in de rijstsalade?

Tuinfluiter schreef op 01-08-2026 om 09:59:

[..]

Ik houd van koken en vanavond ga ik experimenteren. Ik ga oa orzo met black tiger garnalen, inktvis en inkt maken. Blikje meegenomen uit Barcelona dochter was daar ook bij dus nu samen mee aan de slag.

Veel plezier en smakelijk!

Broodjebrie schreef op 01-08-2026 om 10:36:

ik hou me vandaag en morgen maar heel rustig. Net even een klein rondje gelopen, moest even wat kleine boodschappen halen.
Misschien dat ik vanmiddag ook nog even ga lopen, als het rustig blijft.

Je uitje gaat niet door nu?😢

Oh lees hierna op het andere topic van niet.  Beterschap broodjebrie, wat jammer  zeg.

Moosey schreef op 01-08-2026 om 09:24:

Vandaag wél naar het toekomstige huis om te meten en een rondje ‘wat mag er achter blijven’ te doen. Vanmiddag hopelijk de schuur afmaken qua opruimen/inpakken en/of nog wat in de tuin doen.

Jij bent met hetzelfde bezig als ik Ik heb vanmorgen mijn oude huis voor de helft schoongemaakt, de vriezer ontdooid en nog wat spullen meegenomen. Twee rondjes gemeentewerf (daar lijkt geen eind aan te komen). Maandagochtend is de overdracht dus dat is dan een heel zorg minder.

Vanmiddag nog een barbecue bij familie. Even wat anders na vier weken verhuisgedoe.

lientje69 schreef op 01-08-2026 om 12:55:

[..]

Je uitje gaat niet door nu?😢

Oh lees hierna op het andere topic van niet. Beterschap broodjebrie, wat jammer zeg.

Klopt, we verplaatsen het.

Was nog vergeten dat ik vandaag een afspraak bij de kapper had
Gelukkig  had man het onthouden. 😁 ohoh dat hoofd van mij

lientje69 schreef op 01-08-2026 om 15:14:

Was nog vergeten dat ik vandaag een afspraak bij de kapper had
Gelukkig had man het onthouden. 😁 ohoh dat hoofd van mij

Agenda bijhouden?

MMcGonagall schreef op 01-08-2026 om 13:35:

[..]

Jij bent met hetzelfde bezig als ik Ik heb vanmorgen mijn oude huis voor de helft schoongemaakt, de vriezer ontdooid en nog wat spullen meegenomen. Twee rondjes gemeentewerf (daar lijkt geen eind aan te komen). Maandagochtend is de overdracht dus dat is dan een heel zorg minder.

Vanmiddag nog een barbecue bij familie. Even wat anders na vier weken verhuisgedoe.

Ja jij loopt wel een stukje voor op mij, ik heb de sleutel nog niet van het nieuwe huis.  Hier half september sleutel nieuwe huis en 1 oktober oplevering oude huis. Dus ik moet het goed voorbereid hebben anders wordt het stressen. 
Heerlijk als je de overdracht achter de rug hebt, daar kijk ik ook enorm naar uit!

Herfstappeltaart schreef op 01-08-2026 om 15:46:

[..]

Agenda bijhouden?

Het stond in mijn agenda in mijn telefoon maar blijkbaar moet ik ook alarmen zetten.

lientje69 schreef op 01-08-2026 om 17:10:

[..]

Het stond in mijn agenda in mijn telefoon maar blijkbaar moet ik ook alarmen zetten.

Oeps...

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.