Huiskamer
buufie
28-07-2026 om 18:20
Wat ga je doen vandaag?
Volgens mij is er niet meer zo'n topic, maar dit topic om te delen wat je vandaag gaat doen. En dat kan van alles zijn! En mss krijgt iemand anders weer een leuk idee erdoor.
vrouw92
26-08-2026 om 07:56
Gewoon een werkdag. Fijn wat afleiding, want ik ben erg verdrietig (eenzaam) wakker geworden. Soms overvalt me dat ineens.
Happyapple
26-08-2026 om 08:07
Vanochtend werken en vanmiddag de kinderen van school halen en een pakketje ophalen en wat boodschappen doen en afwachten waar en met wie de kinderen vandaag gaan spelen.
Nog steeds geen zin om te werken trouwens, de vakantie blues denk ik
Wieder
26-08-2026 om 08:21
vrouw92 schreef op 26-08-2026 om 07:56:
Gewoon een werkdag. Fijn wat afleiding, want ik ben erg verdrietig (eenzaam) wakker geworden. Soms overvalt me dat ineens.
Wat naar vrouw, hoop dat je een leuke dag hebt op je werk!
Dolfje
26-08-2026 om 08:25
Dolfje
26-08-2026 om 08:26
Happyapple schreef op 26-08-2026 om 08:07:
Nog steeds geen zin om te werken trouwens, de vakantie blues denk ik
Ik heb dat ook altijd, leuk om dan de collega's weer te zien maar de motivatie moet van ver komen.
Jujubee
26-08-2026 om 08:56
Wat naar.
Had je vervelend gedroomd? Je eenzaam voelen is echt een van de ergste dingen die er zijn. Heb je lieve mensen om je heen met wie je kan praten?
Ik herken het wel een beetje. Soms droom ik over een leven dat zo anders is dan het mijne. Waar ik een leuke relatie heb, veel vrienden. Als je dan wakker wordt, is het soms best hard en pijnlijk dat je je beseft dat het niet zo is. Op zo'n dag ben ik ook blij dat ik dan naar mijn werk kan, waar ik even sociale contacten op kan doen. Ik voel me gelukkig zelden eenzaam, want ik heb zat lieve mensen om me heen, maar ik mis een partner af en toe wel. Of een paar vriendinnen om leuke dingen mee te doen. Ik prijs mezelf gelukkig met het feit dat ik goed alleen kan zijn en dat ik ook 99 dagen van de 100 prima vind. Maar heel soms voel ook ik me wel eens eenzaam.
Ik ga niets doen vandaag. Even uitrusten. Ik was kapot na mijn werkdag van gisteren. We zijn maar met zijn tweetjes en nu de vakantie weer om is, blijkt dat gewoon veel te krap te zijn qua bezetting. We moeten eigenlijk met zijn vieren staan. Dus ik loop me een ongeluk en ik sjouw wat af. En nu ben ik leeg. Mijn beste vriend zou misschien komen eten, maar daar heb ik niets meer van gehoord, dus dat zal wel niet doorgaan. Wat ik nu ook prima vind, eigenlijk. Even een dagje niemand om me heen om te ontprikkelen.
Herfstappeltaart
26-08-2026 om 09:19
🌻
Herfstappeltaart
26-08-2026 om 09:21
Vandaag even alle kasten langs om de boel te inventariseren en een degelijke boodschappenlijst te maken en daarna die boodschappen in huis halen. (soms dreigt de voorraad een beetje onoverzichtelijk te worden, dus even orde op zaken stellen).
Verder hebben we een nieuwe strijkplank besteld en die wordt vandaag bezorgd, dus daar moeten we eerst op wachten.
Was opruimen en koken (geen idee nog wat).
Dolfje
26-08-2026 om 09:43
Vaatwasser uitgeruimd en strijk is klaar. Het enige wat nog " moet" is sporten. Dadelijk ff kwark eten en gaan.
Bakblik
26-08-2026 om 09:44
Emmer sop door de badkamer halen en een cadeautje kopen.
Was veel te vroeg wakker, kom niet lekker op gang.
mut
26-08-2026 om 11:26
Her-deliberaties op school, wat napraten met collega's. Nu misschien wat voorbereiden voor als de school echt begint (al weet ik nog precies welke en hoeveel klassen ik krijg, gelukkig wel al een deel)