Huiskamer
RavIvaR
04-04-2025 om 17:32
Wat heb jij gekocht?
Groot, klein, duur of goedkoop?
Was het lastig te vinden? Online besteld of in een fysieke winkel gekocht? Welk merk, model, kleur?
Ben je er blij mee? Vond je het leuk om uit te zoeken of was het bittere noodzaak? En mocht je een vorige variant van dit item hebben, wat het je daarmee gedaan?
Zo, dat waren heel wat vragen ter inspiratie. Kies er uit wat je wil.
oudmaarnognietkoud
31-03-2026 om 13:05
rionyriony schreef op 08-02-2026 om 10:59:
Computermuis. Omdat de huidige weer vervelend gaat doen. Ze hebben vaak voorkomende kwalen, zoals een stroef draaibaar wieltje of een moeilijk klikbaar wieltje en hebben gemiddeld maar een kort leven. Dat touchpad vind ik niet vreselijk handig en ook tikken niet als je scherm overeind staat.
Het was een poos zoeken want ze waren bijna allemaal onhandig groot voor een laptop. Alle specs doornemen en dan waren de meeste minstens 10 cm dus weer voor niks zitten lezen. Krijg echt de pest aan online shoppen. Ze lijken te hebben wat je zoekt maar dan blijkt dat je je tijd en energie weer zit te verdoen.
Er zijn nog twee andere pakjes op komst; een ervan ligt nog steeds in centraal Polen en de andere komt uit Duitsland en ook die heeft geen haast.
Moet ik weer even terug denken aan die oude muizen met zo een bolletje aan de onderkant. Ik heb/had katten en ik kon eens in de week die muis uit elkaar schroeven om alle kattenharen eruit te halen
rionyriony
31-03-2026 om 17:40
oudmaarnognietkoud schreef op 31-03-2026 om 13:05:
[..]
Moet ik weer even terug denken aan die oude muizen met zo een bolletje aan de onderkant. Ik heb/had katten en ik kon eens in de week die muis uit elkaar schroeven om alle kattenharen eruit te halen
![]()
Kan me voorstellen dat dat ding af en toe een enorme haal met een kattenpoot kreeg. 
Ik heb inmiddels nieuwe. in een Chinese webshop gekocht. Doe ik anders niet gauw maar er was hier geen aanbod van muizen voor mensen met kleine handen of weinig ruimte voor een muis. Twee mooie chic rode met zwarte flankjes en één zwarte.
Ze weten inmiddels wel wat ze ervoor moeten vragen. Zoiets maar dan een heel mooie chique wijnrode kleur:
![]()
Die kan je op de rand van je laptop kwijt.
ToetieToover
31-03-2026 om 18:25
Marjo41 schreef op 31-03-2026 om 12:43:
Oh wat leuk! Waar heb je die gekocht?
https://www.supermatique.com/en/products/gans-met-eierdopje?_pos=2&_sid=48a16d68e&_ss=r
RavIvaR
02-04-2026 om 14:37
Gisteren 2 nieuwe shirts gekocht van Via appia due.
Daarnaast pas een nieuwe zwarte broek gekocht die ik ook in het blauw wilde bestellen. Vaste collectie van Only-m was mij verteld maar helaas niet meer leverbaar bij de leverancier. Bij andere webshops kon ik 'm ook niet vinden.